My week captured. Sort of. #9

Goeiemiddag! Zo, dat was weer een weekje. Ik heb weer doordeweeks niet zoveel gedaan. Ik ben eindelijk weer eens lekker in bad geweest, zo fijn! Oh, ik heb trouwens ook de app Fling gedownload, heel grappig πŸ™‚ Ik ben vrijdag weer wezen oppassen. Ook ben ik begonnen met leren voor komende week, ik heb toetsweek namelijk.. Zaterdag lag er sneeuw! Mijn vriendinnen en ik besloten foto’s te maken, was heel erg gezellig. Ook hen ik trouwens weer 2 x mn haar gekruld met de Remington magic curl wand. Pretty! Vandaag ging ik weer naar de kerk. Fijne zondag nog! 😘 X

image

Outfitje van maandag geloof ik. Ik heb die broek onwijs lang niet meer gedragen, maar het is wel een leuk kleurtje vind ik!

image

Heerlijk in bad πŸ™‚

image

Chocoladelolly’s zijn zo lekker!

image

Outfit!

image

Fluffy deken, zooo zacht!

image

Verslaafd aan kitkat.

image

En chocola blijft ook lekker haha.

image

Woensdag kwamen er 3 vrienden van mijn ouders eten, was erg gezellig. Dit was het toetje, tiramisu.

image

Tablesettings.

image

Boris wilde graag wandelen :’)

image

Wachten in het ziekenhuis met een mixsap van banaan en sinaasappel met een donut.

image

Sneeeuw! Christa stond voor het raam hahaha ^^

image

Making of / in de pan / en de prijs voor lelijkste gedrochtjes gaat naar… ^^ Banaaneierpannekoekjes.

image

Selfie, sneeuw smolt alweer 😦

image

Een van de foto’s πŸ™‚

image

Pizzaaaaa!

Dat was het weer, nogmaals fijne dag! X

2 comments

  1. Jolet · januari 25, 2015

    Wat een schattig hondje heb je! En hmm, wat lekker veel chocola!

  2. Anne Stikvoort · januari 25, 2015

    leuk rokje girl! en wat een lieve hond πŸ™‚

Geef een reactie

