All those screencaptures

Wauw, een artikel met screencaptures is zo onwijs lang geleden! Hoewel jullie het toch altijd wel goed ontvangen! 🙂 Ik geef eens in de zoveel tijd jullie eens een kijkje in mijn telefoon. Ik ben ontzettend fan van de optie screencapture haha, gebruik ik echt voor alles! Maken jullie ook screencaptures van leuke whatsapp gesprekken? Vandaag weer een selectie voor jullie! 🙂

image

Dit vind ik echt een toffe quote, om te onthouden 🙂

image

Deze moet ik nog steeds uitproberen!

image

Doelloze spelletjes ben ik sowieso soms wel fan van haha en deze lijken me echt leuk!

image

Eeeeen nog een toffe quote haha.

image

Yay, dit vind ik zo leuk! Die New Achievement dan, niet die weinig ruimte :’)

image

Ik wil zo graag een Daniel Wellington horloge, vind ik zo mooi!

image

Oreo en brownie samen, awesome! Ik heb hem nog steeds niet gemaakt, maar als ik dat doe deel ik het met jullie.

image

Haha, dit filmpje staat op mijn instagram. Hier riep ik met een vriendin happy new year en daarna bliezen we confetti weg. Grote zooi daarna.

image

Ik houd gewoon echt niet van brood, dus dit vind ik leuke tips! Vooral 2 en 4 lijken me lekker.

image

Ik ga dv een keer naar Londen dit jaar en toen ik deze foto zag had ik er nog meer zin in!

image

Hoe cool is deze foto van Teskuh?!

image

Leuke combi 🙂

image

IK MIS GOSSIP GIRL

image

Leuuuk liedje!

image

Haha cute 🙂

Dit is het dan weer, leuk om te schrijven! En lekker veel onzin haha. Fijne dag! X

Geef een reactie

