Outfit // Schoolstreetgirl

Hee Prettieees. Yay, ik heb eindelijk weer een outfit voor jullie! Het ging alleen een beetje met gebreken. We hadden hele mooie foto’s gemaakt, alleen de camera heeft op de een of andere manier bijna alle foto’s buiten verwijderd. Dus dat is mooi jammer. Toen we daarachter kwamen hebben we nog wat foto’s binnen gemaakt. Ik heb een jurkje aan van de Primark. Het was een beetje een grapje eigenlijk om hem te passen, maar ik vond het toch wel heel leuk. Hij valt wat wijd, beetje streetgirl achtig, alleen het kraagje doet me een beetje denken aan schoolgirloutfitiets. De kniekousen waren net zo’n gokje, ik had nooit verwacht dat ik daarmee naar buiten durfde haha. Toch wel. Verder draag ik er korte laarsjes bij van de H&M. Ik vond het wel leuk. Kijk mee naar mijn outfit! 🙂

DSC_4622 DSC_4625 DSC_4630 DSC_4650 DSC_4651 DSC_4654  DSCF2845IMG_20150120_202558

Dress, kneesocks Primark // Jacket Vero Moda // Shoes H&M // Watch Modemusthaves

Wat vinden jullie ervan?

Liefs!

2 comments

  1. girlofwisdom · februari 6, 2015

    Leuk, pianoo!
    En ook leuke jas 🙂

  2. Pingback: Best Read Blogs, Last 30 Days | Blonde Notebook

Plaats een reactie