Shoplog H&M en PRIMARK

Eeen het is weer maandag. Toch eens een keer maandag voor iets leuks, want ik heb ein-de-lijk de shoplog voor jullie. Het mocht even duren, maar dan toch haha. In de kerstvakantie (aarg, nu we het daar toch over hebben, dat wil ik wel terug) heb ik bij de H&M en bij de Primark flink ingeslagen. Vooral de Primark was leuk, want daarvoor had ik een giftcard gewonnen. Ik laat jullie vandaag zien wat ik heb gekocht. Als ik de prijs nog weet zet ik het erbij, maar aangezien het dus al een tijd geleden is zal het soms gokken zijn. Ohja, sommige foto’s zijn een beetje raar vlekkerig. Zag ik later pas en we moesten licht maken met twee zaklampen van mobiele telefoons. Niet echt handig. Enjoy πŸ™‚

DSCF2746

Jurkje H&M €15,- // VestΒ Primark €15,-

20150118_135600

Kettinkje Primark €2,-

20150118_135505

Kettinkje Primark €2,-

DSCF2799

Schoenen H&M €30,-

DSCF2774

Bloemen skaterskirt & croptop H&M

DSCF2811 DSCF2842

Rode trui H&M

DSCF2845

Jurkje Primark €15,-

 

DSCF2837

Rokje H&M

DSCF2849

Kniekousen Primark €2,95

DSCF2870

Tas Primark €13,-

DSCF2863

Onesie Primark €7,- En absoluut mijn favoriete aankoop.

Verder kocht ik nog een simpel zwarte skaterskirt en een superleuk jurkje met een zwartwitprintje, maar die kreeg ik gewoon echt niet goed op de foto. Ik heb mijn kast in ieder geval weer lekker gevuld πŸ™‚

Liefs!

Welk item vind jij het leukst?

 

6 comments

  1. Hanne Verleysen · januari 19, 2015

    Het grijze jurkje van Primark vind ik echt heeeel mooi!
    De andere aankopen trouwens ook πŸ˜‰
    .x

  2. Elke · januari 19, 2015

    Leuke dingetjes heb je gekocht zeg! πŸ™‚

  3. Pingback: Best Read Blogs, Last 30 Days | Blonde Notebook
  4. Pingback: MOST READ ARTICLES | Blonde Notebook

Geef een reactie

