TAG: Dit of dat?

image

Hoi! Vandaag weer eens iets over beauty. Ik schrijf natuurlijk bijna nooit over beauty, maar ik gebruik zoals de meeste van jullie wel weten we wat make-up. Vooral met feestjes vind ik het leuk, dagelijks gebruik ik gewoon alleen maar een paar producten (lees het hier). Vandaag heb ik de Dit/Dat TAG ingevuld, lees snel verder! 🙂

Make-up

Blush of Bronzer – Ik gebruik sowieso nooit bronzer en elke dag blush. Blush geeft iedereen een mooie gezonde gloed.
Lipgloss of lipstick – Lipgloss is zo plakkerig en als het waait zit meteen al je haar vast in je lippen. Heel fijn, ahum. Bovendien blijft lipstick beter zitten.
Eyeliner of mascara – Mascara vind ik absoluut het allerbeste beauty product ever made.
Foundation of concealer – Ik heb eigenlijk foundation sowieso niet nodig, concealer (mits je de goede kleur hebt) is net zo makkelijk.
Neutraal of kleur – Neutraal! Nude all the way.
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw – Losse poeders zitten altijd over mijn hele gezicht. 😉
Kwasten of sponsjes – Kwasten zijn zoveel makkelijker.

Nagels

OPI of China Glaze – OPI nagellak vind ik tijd wel mooi staan!
Lang of kort – Mag middel ook?
Acryl of natuurlijk – Natuurlijk, acryl vind ik nep.
Felgekleurd of donker –  Nu donker, in de zomer pastelkleurtjes.
Met nailart of zonder nailart – Ik heb er het geduld niet voor, haha.

Body

Parfum of Bodyspray – Parfum..
Lotion of body butter – Lotion is altijd zo ‘waterig’, butter voelt iets voedender.
Douchegel of zeep – Ik vind zeep zo leuk eruit zien, maar het glijdt uit mijn handen hahaha.
Lush of andere merken – Ten eerste zit er geen Lush in mijn buurt, ten tweede is het vrij prijzig, ten derde; zie de eerste twee punten.

Haar

Krullend of stijl – Ik vind krullen zo supermooi!
Knot of paardenstaart – Snel en makkelijk.
Schuifspeldjes of clipjes – Veel makkelijker en bovendien mooier.
Haarlak of gel – Haarlak gebruik ik elke dag, geeft mijn haar net iets meer volume.
Lang of kort – Lang haar vind ik over het algemeen echt mooi.
Licht of donker – Hoewel ik zelf blond haar heb, vind ik donker haar meestal mooier.
Lok of pony – Een pony vind ik weinig mensen echt leuk staan. Lok staat meer mensen leuk.
Los of vast – Los staat wat minder uptight.

3 comments

  1. Denise · januari 17, 2015

    Leuke tag! Ik heb bijna alles hetzelfde!

  2. Anne · januari 17, 2015

    Erg leuke tag! Bij mij zit ook geen lush in de buurt 😦

  3. Dina · januari 18, 2015

    Leuke tag, die heb ik nog niet gezien! Schuifspeldjes zijn inderdaad vaak mooier dan clipjes. Maar als ik een schuifspeldje in mijn haar doe, vind ik ‘m NOOIT meer terug in mijn bos krullen.

Geef een reactie

