INSTAGRAM TAG

image

De laatste tijd ben ik weer helemaal into Instagram. Ik volg ook echt teveel mensen weer haha, ik blijf maar op follow klikken. Waardoor ik megaveel foto’s op m’n tijdlijn heb. #Whitegirlsproblems Anyway, ik vind het dus megaleuk om het te gebruiken en wil jullie een kijkje geven in mijn instaacoount.

image

Wat is je allerlaatst geplaatste foto op Instagram?
Dat is deze. Ik plaatste hem een paar dagen geleden! Ik heb dit jurkje pas bij de Primark gekocht en ik vind hem superleuk 🙂

image

Wat is je allereerst geplaatste foto?
Haha, deze. Dit is met Christa, een paar jaar geleden. We waren toen op excursie geweest, was heel leuk. Ik had toen wel 3 likes. 😉

image

Wat is je favoriete foto?
Ik heb er, uiteraard, meerdere.
°°° De allereerste foto van Boris, hoe schattig is hij hier!
••• Laatste outfitpost, deze was zo leuk om te maken!
°°° Fooood. Tweede kerstdag!
••• Eerste kerstdag, selfie met Boris.
°°° Afgelopen zomervakantie, ik vind die foto stiekem echt gaaf.
••• Met deze foto heb ik 50 euro shoptegoed gewonnen voor Primark. Kan je je voorstellen dat het een favoriet is? 😉
°°° De beste herfstvakantie oooit! Deze foto is van afgelopen herfstvakantie toen ik met drie vriendinnen op vakantie ging 🙂

image

Van welke foto krijg jij ter plekke heimwee?
IK WIL ZOMER.

image

Wat is het allerlekkerste gerecht wat je ooit heb gedeeld op Instagram?
Waarschijnlijk mede door de foto’s, pretty. Maar dit was dus met tweede kerstdag en het was heel erg lekker!

image

Op welke foto kreeg je het meeste likes?
Mijn wipneusje en ik zijn blijkbaar best populair.

image

Wat is de leukste foto die je maakte met een (huis)dier?
Zomer. Blij. Zon. Boris.  Need I say more?

Welke fotobewerkingsapps (of filter) gebruik je het meest?
Ik bewerk bijna al mijn foto’s met de app Aviary, verder doe ik eigenlijk niks met filters.

Volg jij mij al? Dit is mijn instagram -> @manonvanbochove (klik). Als je zelf insta hebt, laat je naam achter, vind ik leuk 🙂

Have a nice day! X

 

Deze tag is bedacht door Daniëlle, van Culturalize, neem een kijkje op haar blog!

2 comments

  1. Ik ben gek op Instagram! Ik ben je gaan volgen (@mrseilish)

  2. Pingback: Over leuke bloggers die The Instagram Tag invulden

Geef een reactie

