I want to share something with you

Ugh, het is weer maandag. Normaal heb ik daar echt geen problemen mee, maar ik had de afgelopen paar dagen zo’n heerlijk vakantiegevoel. Too bad. Anyway, even over deze post. Ik vind het heerlijk om collages te bekijken, niet alleen om mode-inspiratie op te doen,maar ik vind het gewoon mooi. Ik heb er zelf echt absoluut het geduld niet voor,maar ooit wil ik het wel gaan doen. Nu houd ik het nog even bij het delen van een aantal collages van 2 superleuke bloggers, Emily en Denise. Emily plaatst elke zondag een collage, Denise soms, maar van allebei zijn ze altijd heerlijk. ALLE CREDITS VAN DE COLLAGES GAAN DUS NAAR HEN, IK HEB NIKS HIERVAN GEMAAKT. Oh, en ja het zijn er veel. En ooit ga ik mijn eigen collages delen. Er zitten trouwens ook een paar zonnige bij,daardoor krijg ik nog meer zin in zomer. 🙂 Enjoy!

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Ga eens naar Emily’s en.Denise’s blog, allebei aanraders!

4 comments

  1. Kiss & Make-up · januari 12, 2015

    Supermooie collages. echt heel leuk als mood board of om inspiratie op te doen.

  2. Loïs · januari 12, 2015

    Inderdaad erg veel, haha! Maar ik vind ze super leuk en mooi gemaakt.

  3. iliveformydreams.com · januari 13, 2015

    Wat een heerlijke inspiratie! ❤

Geef een reactie

