What makes me happy #10

image

Wauw, wat gaat de tijd snel! Het is gewoon al 9 januari! 2015 is leuk tot nu toe. School is weer een paar dagen begonnen, met leuke dingen. Lees verder voor mijn blijmakers van de laatste tijd! Oh, en yay nummer 10 alweer! 🙂

* Lachen met vrienden. Iedereen hoop ik, maar ik kan zo onwijs genieten van lachen om domme dingen.

* Shoppen! Ik heb de afgelopen week flink ingeslagen bij de H&M en Primark, shoplog komt eraan! En dan dus die nieuwe kleren.

*Dagje met vriendinnen. Was zo leuk!

*Onesie. Ik heb bij de Primark een onesie gekocht en hij is zo fijn en zacht en awesome!

* Sinterklaas vieren met mijn klas. Ja, het is januari. Maar vandaag vier ik met mijn klas sinterklaas haha, wordt gezellig!

* M’n haar krullen met mijn nieuwe krultang. Waar ik ook nog over moet schrijven.

*ZOOOOVEEL INSPIRATIE!

*Dat dit al mn 202e post is. Oke, ik zou er waanzinnig veel moeten verwijderen. Maar toch.

* M’n statistieken waar ik al wel 30 keer over geschreven heb! THANKYOU!

* Heel veel vlogs en plogs kijken en lezen. Is leuk!

* Sommige whatsapp gesprekken 🙂

* Mijn luchtje, zo lekker :’)

Woohoo. Dit ging sneeel! Ik zou zo nog veel meer op kunnen schrijven, maar ik houd het hier maar even bij. Ik word zo blij van blij zijn!

Wat maakt jou blij?

Liefs, Manon

2 comments

  1. Nicolish · januari 10, 2015

    Super leuk om te lezen!

  2. twinkelbella · januari 11, 2015

    Ooh ik word hier lekker vrolijk van! Leuk geschreven. Vandaag word ik blij van het zonnetje 🙂

Geef een reactie

