This year..

image

Ik vond deze foto ergens online, geeen idee meer waar (laat het me weten als je weet van wie/wat hij is, kan ik netjes credits geven :)), maar ik vond het wel een leuk om in te vullen. Ook al is hij officieel van 2014. Ook wel een goeie om me aan te houden! Laat als je het leuk vindt in de comments een antwoord op een vraag achter! 🙂

A bad habit I’m going to break -> Ik wil mijn stopwoordjes kwijt. Ik vind het altijd bloedirritant als mensen de hele tijd bepaalde stopwoorden hebben en ik heb ze vast ook wel. Dus wil ik ze graag kwijt, ik doe al hard mijn best! 🙂 Oh en verder de rare deal die ik elke keer weer met mezelf maak dat ik best eerst een film mag kijken voordat ik aan nuttige dingen begin. Heel dom.

A new skill I’d like to learn -> Echt goeie foto’s maken. Want als ik geen zonlicht meer heb kan ik opeens geen foto’s meer maken. En goeie foto’s maken of breken een blog of course!

A person I hope to be more like -> Mijn (overleden) opa en (gelukkig nog levende) oma-> Hij was echt een onwijs positieve man, zelfs toen hij doodziek in zijn stoel zat, wist hij ons nog aan het lachen te brengen. I miss him. Mijn oma is ontzettend sterk, ook al zie je het verdriet en de pijn in haar ogen, ze zegt altijd dat het goed gaat. Ik wil een sterk persoon zijn met humor. Zegmaar. Ik wil er graag voor andere mensen zijn.

A good deed I’m going to do -> Ik help nu al 2 jaar met de voedselactie van Dorcas, dat hoop ik dit jaar weer te doen.

A place I’d like to visit -> LONDON! En als alles goed gaat, gaat dat ook gebeuren dit jaar! Yaaay 🙂

A book I’d like to read -> 1400 things to be happy about. Lijkt me echt een inspirerend boek!

A letter I’m going to write -> Ik denk dat ik een brief aan mezelf wil schrijven. En die dan aan het einde van het jaar open maken en kijken of alles een beetje gelukt is en of ik verandert ben.

A new food I’d like to try -> Sushi!

I’m going to do better at -> Nouja, mijn doelen voor 2015. En positief zijn!

Ik vond het echt leuk om dit in te vullen!
Nogmaals, vul, if you like, een antwoord op een vraag in de comments!

Liefs,
Manon

Geef een reactie

