LOVELY LATELY #3

image

Heyhey! Moeten jullie alweer naar school? 😐 Jammer is dat, vakanties gaan altijd zo megasnel voorbij! Ik heb heerlijk nog een dagje vakantie en ga vandaag lekker shoppen πŸ™‚ Ik ben van plan te gaan ploggen trouwens πŸ™‚ Succes vandaag! πŸ™‚ Ik had weer best veel nieuwe favorieten verzameld, dus die laat ik vandaag aan jullie zien πŸ™‚

image

De volgers die mij al langer volgen weten waarschijnlijk wel dat ik helemaal fan ben van kaarsjes. Toen ik deze bij mijn tuincentrum tegenkwam kon ik hem dan ook niet laten staan. Hoe cute?

image

Droogshampoo is gewoon ideaal voor dagen waarop je toch spijt hebt van die beslissing om nog een aflevering van Pretty Little Liars te kijken in plaats van je haar te wassen. Nu zijn de meeste van die dingen helaas vrij duur. Toen kwam ik deze tegen, Kruidvat eigen merk, en hij is echt niet duur en ook goed! Ik ga hier misschien een review over schrijven.

image

Deze Body butter cotton wood van de H&M ruikt zo ontzettend lekker, en hij voedt mijn huid ook echt goed. Bovendien is hij mint groen. Need I say more?

image

Favorite way to style my hair. Ik heb de laatste tijd bijna altijd thuis mijn haar in zo’n knot, me likes. Zit zo lekker ook πŸ™‚

image

Ik kreeg dit testertje, Dolce van Dolce&Gabana en ik vind hem echt onwijs lekker ruiken. Ik heb er twee, dus daar geniet ik nog even van. Ik ga er namelijk vanuit dat hij ietsje boven m’n budget gaat πŸ˜‰

image

Babylips, wie kent ze niet? Ik geloofde nooit zo in Babylips, totdat ik de blauwe kocht. Ik ben fan! Deze twee zijn wel favorieten, verder heb ik ook nog de paarse en de roze. En ik wil ze allemaal. πŸ™„

image

OREO’S! Ik was dus met dat dieet bezig, toen mocht ik ze niet. En eigenlijk at ik ze sowieso nooit voordat ik met dat dieet begon, maar ik had er constant zoveel zin in! Toen besloot ik ze toch maar een keer te proberen en omnomnom zo lekker!

image

Ik kreeg van BeauticologyΒ  de body butter en de lip butter en wauw, zo lekker! Ze hebben een beetje vreemde geurtjes haha, maar dat vind ik juist wel leuk. Ze werken bovendien gewoon goed!

image

De 24 hours max volume mascara van Etos. Ik gebruikte jaren dezelfde, totdat ik deze een keer probeerde van een vriendin. Hij is echt perfect voor mij! Krult m’n wimpers en maakt ze volledig zwart. En.dat voor 6 euro.

Oeh, verder wil ik jullie ook nog de film Made of honor aanraden. Ik zag deze bij Tedje op haar site, ging hem toen kijken en moest onwijs hard lachen. Dus πŸ™‚

Nogmaals, succes vandaag! See you next time πŸ™‚

Eng: Today I’m showing you a few of my favorite things lately. Oreo’s, perfume Dolce from Dolce and Gabana, a topknot, a dryshampoo, a movie: made of honor, a mascara, some body butters and a lip butter, babylips and a candle. I like them πŸ™‚ Have a nice day!

7 comments

  1. fablefrique · januari 6, 2015

    I just discovered your blog! Leuke blog heb je!
    Liefs, x Frederique
    http://fablefrique.com

  2. TypischKim · januari 6, 2015

    Leuk om te zien!

  3. xmmke · januari 6, 2015

    Wat een leuk artikeltje! Die babylips zijn inderdaad best fijn! ❀

  4. Nicolish · januari 10, 2015

    Leuke producten! De Babylips zijn echt geweldig!

  5. Pingback: My week captured. Sort of. #8 | Blonde Notebook
  6. Arjanne · januari 14, 2015

    Leuk! Die knot staat je trouwens echt goed!
    waar heb je dat supergave kaarsje vandaan, hij is ge-wel-dig!

    • manonvanbochove · januari 14, 2015

      Ah lief, dankje! Ehm, ik heb hem gekocht bij de intratuin, maar ik weet niet of hij ook ergens anders te koop is..

Geef een reactie

