My week captured. Sort of. #7

Hellooo. Oh wauw, dat is weer een tijdje geleden dat ik een ‘My week captured. Sort of.’ heb gedeeld met jullie! Dit is omdat ik m’n weken gewoon niet boeiend genoeg vond πŸ˜‰ Ik heb 2 onwijs fijne weken vakantie achter de rug! Dinsdag op woensdag had ik een slaapfeestje bij een jarige vriendin, waar ik onwijs veel heb gelachen. Donderdag was eerste kerstdag, daarvan konden jullie al een plog zien (HIER) en van 2e kerstdag konden jullie het eten zien. (Hier). Ook schoot ik outfitfoto’s die dag, die heel goed door jullie werden ontvangen πŸ™‚ (klik). Maandag ging het even niet zo goed, dus lag ik een hele dag plat 😦 Woensdag was het alweer de laatste dag van 2014! Ik maakte een filmpje met Christa, waarin we Happy New Year riepen en confetti wegblaasden. Werd me toch een troep! Ik ging ook nog shoppen, dat was ook leuk. Vrijdag had ik een fijn avondje met nagellak, bodybutter en een film. En nu mogen jullie snel lekker mijn foto’s van deze week door elkaar kijken. πŸ™‚

image

Screenshot!

image

Banaan eier pannekoekjes, yum!

image

Fijn avondje.

image

Film Made of Honor, echt een aanrader!

image

Olieboool.

image

Haha, Boris lag zo schattig bij mij, op z’n rug, pootjes opgetrokken, cute!

image

Mooie hond.

image

Nieuwe Merci verslaving. πŸ˜‰

image

Uitzicht van maandag. Jip en Janneke slaapzak :’)

image

Ik lag op de grond. Dit was mijn uitzicht.

image

Mooie quote!

image

Zaterdagavond!

image

Nieuwe trui!

image

Ieeeh, mijn statistieken. Zoo gaaf, vind ik echt heel leuk!

image

Happy new yeaaar!

image

Cadeautje van een vriendin πŸ™‚

image

Rotzooi na het filmpje maken πŸ™‚

image

image

Nieuwe laarsjes, shoplog komt eraan!

Dat was het dan! Fijne zondag liefjes! :*

Eng: An English reader told me she had the possibility to just translate the whole page, do all of my English readers have that possibility? Please let me know in the comments! Love you guys!

Geef een reactie

