January goals

image

First of all: mijn statistieken gaan door het daaaak! Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb de laatste paar dagen onwijs veel views! En dat vind ik natuurlijk helemaal te gek, en daarvoor wil ik jullie heel graag bedanken! :*

Dan, januari alweer, wauw! Ik wil deze maand eigenlijk gewoon vooral genieten, en kansen pakken die voor me komen te liggen, maar wat doelen is wel leuk. Komtie:

* Bij Teske op haar blog zag ik als doel om te luisteren naar haar gevoel; dus als iets goed voelt het doen, en als iets niet goed voelt het niet te doen. En dat vind ik een heel goed doel, dus bij deze; Dankje Teske, voor zo’n mooi doel!

* Jaja, weer zo verschrikkelijk vaag, maar ik ga hem er gewoon weer op zetten: genieten. Want genieten is heerlijk.

* Plannen. En dan niet alleen met mn blog, maar ook met mn schoolwerk. Geeft veel meer rust.

* Zo vaak mogelijk ’s ochtends een foto van mijn outfits maken. Dit is trouwens echt een aanrader; als je eens een keer niet weet wat je aan moet, kan je gewoon in je gallerij kijken!

* En als laatste: Don’t care! Tuurlijk is rekening houden met andere mensen superbelangrijk, maar niet als je daardoor jezelf niet kan zijn. Dus dat ga ik doen. šŸ™‚

Wat is jouw goal voor Januari?

Eng: It’s already time for my january goals! My first goal is to listen to my guts. If something feels right, just do it. If something doesn’t, then don’t. Second: just enjoy! Life is so much more beautiful if you enjoy it! Third: Not do everything at the last note, just start a little sooner. Fourth: Try to make pictures of my outfits in the morning. This is quite handy for the future actually; if you don’t know what to wear, just look back at those photos! And last: Just don’t care what people think of me. Because why does it matter?

What is your goal for january?

9 comments

  1. Elke · januari 2, 2015

    Leuke goals zeg! Ik hoop dat je ze allemaal waar kunt maken šŸ™‚

  2. Lobke · januari 2, 2015

    Wat een toffe goals heb je! Dat genieten zou ik ook eens vaker moeten doen, en de laatste: don’t care, jep, die moet ik ook eens beginnen invoeren! Leuke blog heb je! Liefs,

  3. Daphne · januari 2, 2015

    Supermooie doelen ā¤

  4. A CUP OF MEDICINE · januari 2, 2015

    Erg mooie doelen! Succes met volhouden, maar dat gaat je vast lukken! Ik vind trouwens dat jouw layout ook erg mooi is! Mag je best trots op zijn hoor šŸ˜‰

  5. Sherry · januari 2, 2015

    Een gelukkige nieuwjaar! Leuke streven. Hopelijk lukt het je. Ik ga zelf meer schrijven dan dat ik al deed!

  6. dramaqueen9222 · januari 2, 2015

    Wat een fijne goals! Succes šŸ™‚ En gelukkig nieuw jaar! X

Geef een reactie

