Hello 2015

Happy new year! Het is alweer 2015, wauw, wat is dat snel gegaan! Ik denk dat heel veel bloggers vandaag of morgen een lijstje publiceren met hun goede voornemens. En nu zou ik dat eventueel ook kunnen doen, maar aangezien ik weet dat de kans niet heel groot is dat ik me aan zo’n (wat mij betreft) dom lijstje ga houden, heb ik alleen een wens. Een wens om te groeien.

Met groeien bedoel ik niet qua lengte, ik vind mezelf wel prima qua lengte haha, ook niet qua breedte. Met groeien bedoel ik verschillende andere dingen. Ik wil heel graag groeien met mijn blog. Dat snappen jullie denk ik wel, maar het lijkt me fantastisch om te groeien met m’n blog. Ook wil ik graag groeien in m’n geloof, aangezien ik christelijk ben. Verder wil ik groeien qua persoonlijk, in mezelf. Ik wil dit jaar mezelf graag beter leren kennen, en vaster te zijn in mijn standpunten. Steviger in m’n schoenen te staan; groeien. Kort maar krachtig zeggen ze dan.

Fijne dag vandaag! :*

Eng: It’s 2015 already. Happy new year! I am not going to tell you my resolutions for 2015, because I know I am.not going to listen to a stupid list I made at night. No, I decided to just make a wish. A wish to grow. I want to grow with my blog, I want to grow in my faith, and I want to grow with my personality. I hope I will get to know myself a little bit better this year. Have a good day! :*

Geef een reactie

