Outfit// Christmassy chillings

SONY DSC

Oef, over 3 dagen is het alweer 31 december! De tijd gaat zo hard! Vorige week was het nog kerst, zoals jullie hopelijk allemaal weten, en in deze post laat ik jullie mijn outfit van 2e kerstdag zien. Ik had het probleem dat ik wel iets chills aan wilde, ik was dat jurkje met hakken van de dag ervoor wel weer zat, maar nog wel iets feestelijks. #Thestruggle. But I found a resolution! Komtie. Ik droeg een fijne jeans, eigenlijk gewoon de jeans die ik het meest draag, met superchille sokken (die je overigens niet ziet), maar met een wat feestelijker jasje door de glitters en de rode kleurtjes erin. Verder had ik nog steeds krullen in m’n haar van de dag ervoor (Ik gebruik de Remington magic curl wand, echt een giiiiga goeie krultang. Ik schrijf er wel een keer een post over als jullie dat willen!), wat het geheel ook wat feestelijker maakte. Check it out 🙂

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

// What I’m wearing: Jeans: ZARA // Shirt: PESCARA // Jacket: H&M // Shoes: H&M // Pearls: SIX // Necklace: PRIMARK //

 

Have a nice few days before the end of the year! :*

ENG: I do not know if this is normal somewhere else outside of the Netherlands, but in the Netherlands after the 25th of December, Christmas, we have a second day of Christmas. On this day I wanted to wear something which would feel nice, but look a little festive, a little like christmas. So I decided to wear a nice pair of jeans, with some cozy socks, but also wear a jacket which looked nice because of the gold glitter and red colour in it. In my hair there were still some curls from the day before, so this was my outfit of this day!

9 comments

  1. youniqueblog · december 29, 2014

    Wat een mooie outfit! Ik vind vooral dat jasje en schoenen heel gaaf. En je haar zit inderdaad nog echt héél mooi van die dag van tevoren. Zelf heb ik ook de Remington Pearl Wand! Ben er ook echt megablij mee ^^

    • manonvanbochove · december 29, 2014

      Dankjewel! 🙂 Schoenen zijn nog steeds in de collectie van nu voor zover ik weer, dus! 🙂 Thanks! Ja, ik vind het echt een belachelijk goede krultang haha 😦 Liefs

  2. christalovesunicorns · december 29, 2014

    Dat jasje is heel erg leuk!! 🙂

  3. Laura · december 29, 2014

    Hele mooie outfit heb je aan!

  4. Pingback: 10 most read posts of 2014 | Blonde Notebook
  5. TypischKim · december 30, 2014

    Leuk vest heb je hier aan!

  6. Pingback: My week captured. Sort of. #7 | Blonde Notebook

Geef een reactie

