Miniplog eerste kerstdag

image

Goedemorgen! Hebben jullie een fijne kerst gehad? Ik heb een paar foto’s gemaakt, dus die laat ik jullie even zien. Op tweede kerstdag ( vandaag dus voor jullie) doen we een groot ontbijt met het gezin, ga ik lekker rustig aan doen en koken met mama, omdat mn opa komt eten! Lekker dagje dus weer. Ik maak van vandaag weer een plog denk ik πŸ™‚ Fijne dag sweeties! X

image

Het was wel een heerlijk vroeg dagje, om 10 over 6 ging de wekker. Vervolgens sliep ik daar twee keer doorheen. Maar goed. Om 7 uur moest ik namelijk met mn moeder, broer, zus en schoonzusje (paps bleef bij Bob) op een verzorgingstehuis zijn, om de mensen die daar liggen wakker te zingen met kerstliederen. Heel mooi om te doen! // Voor de kerk moest ik even wachten, dus ging ik selfies maken met Boris. Hij houdt niet zo van selfies. :’)

image

En ik moest nog langer wachten dus ging ik maar even alleen verder. ^^ // We gingen na de kerk naar mijn oma met de hele familie, en Boris ging voor het eerst mee. Hij ging kennis maken.met de hond van mn tante, was heel grappig om te zien!

image

Een van de dingen die we aten. Dit was iets met paling ofzo. Geen idee eigenlijk, het was in ieder geval heel lekker allemaal! // Haha, oma was trots op dr servetjes πŸ˜‰

image

Nog iets. Dit was courgette met pompoen en een kaas iets. Ook heel lekker! Verder aten we ook nog iets met bieten en zalm (dat was echt meeeegalekker) en witlof met garnalen. Yum. // Pumps uit, goeie wollen sokken aan. Mijn voeten vroren er bijna af hahaha.

image

Oef, ik kakte echt volledig in rond 6 uur. Bah, heel beroerd. Toen heb ik een paar uur op de bank gelegen en na een uurtje of 3 ging het wel weer redelijk πŸ™‚ // Blij na een leuke dag πŸ™‚

We hebben nog even gezellig thuis wat gedronken, en nu is het half 11 en ga ik lekker slapen. Ik ben doodmoe!

Nogmaals, fijne dag!,😘

6 comments

  1. Pingback: FOOD // Tweede kerstdag | Blonde Notebook
  2. xmmke · december 28, 2014

    Ik wou even zeggen dat ik vind dat je heel mooi haar hebt, haha πŸ™‚ En je hebt een hele leuke blog ❀

  3. ByBirgit · december 28, 2014

    Wat een leuke foto’s! Ziet er heel gezellig uit πŸ™‚

  4. Pingback: 10 most read posts of 2014 | Blonde Notebook
  5. Pingback: My week captured. Sort of. #7 | Blonde Notebook

Geef een reactie

