What I’m wearing for Christmas

Merry christmas! Vandaag is het dan zover, eerste kerstdag. Ik hoop dat jullie allemaal een hele mooie dag hebben met de mensen van wie jullie houden!

In dit artikel laat ik snel even zien wat ik draag vandaag met wat snelle foto’s 🙂

image

Ik ga m’n nieuwe jurkje van de mango dragen, schatje toch? Ik heb hem afgelopen zaterdag nog gekocht in de sale. Het is een maat m, dus hij is wel ietsje groot in mn taille, maar anders was hij tekort (maat xs),want een maat s was er helaas niet meer. Ik moet  nog wel even beslissen wat voor jasje oid ik eroverheen ga dragen.

image

Dit is een van de sieraden die ik ga dragen. Ik draag eigenlijk elke dag deze combi, dus nu ook maar gewoon. Verder doe ik er denk ik een simpel kettinkje bij, en ik twijfel nog of ik parels indoe, of hangers.

image

Mooie foto ook. Deze pumps heb ik al best lang maar ze blijven fijn lopen.

image

Mirror selfieee.

image

Ik ga m’n haar krullen met de Remington magic curl wand. En verder laat ik het gewoon los hangen.

image

De basis van mijn make-up. Het Max&More palette van jawel, de Action. Het is de nude versie trouwens. Ik gebruik de donkere kleuren links onderin voor de buitenkant van mijn bewegend ooglid, en voor in mn crease. De wat lichtere kleuren gebruik ik voor aan de binnenkant van mn bewegend ooglid, en dan blend ik het even goed.

Dat is het al wel weer! Ik hoop jullie een.artikel te kunnen geven met mooie foto’s van mijn kerst. Verder hoop ik ook dat jullie een fantastische kerst hebben!

Merry Christmas!

Liefs!

One comment

  1. Hanne Verleysen · december 27, 2014

    Wat een leuke outfit! 🙂 .x

Geef een reactie

