HOHOHO – IT’S THE HOLIDAY SEASON

Jaaaa, finally! Ik heb vakantie! En ik weet dat dat overdreven klinkt, maar ik was er wel aan toe. Ik heb nog niet heel veel gepland staan, wel wat ‘misschien dingetjes’, maar ik ga jullie laten weten wat (misschien) op de planning staat.

DIY’EN. – Naast dat ik sowieso veel diy’s uit wil proberen deze vakantie, bedoel ik hier een ding in het bijzonder mee. Met mijn beste 3 vriendinnetjes doen we een variant op een adventkalender, newyearskalender. We verzorgen voor allemaal drie cadeautjes, gekocht of gemaakt, zodat je dus uiteindelijk 9 cadeautjes krijgt, van iedereen drie. Iedereen is supergeheimzinnig dus ik ben heel benieuwd! Ik laat jullie weten wat ik heb gekregen!

CADEAUTJES KRIJGEN – Hier heb ik dus ook nog al veel zin in hihi, ik ben zo benieuwd!

VERJAARDAG – Een van de vriendinnen is jarig dinsdag en viert haar verjaardag, inclusief slaapfeestje, wordt heel leuk 🙂

CHRISTMAS – Met kerst ga ik naar de kerk, verder breng ik de dag met familie door. Ideale gelegenheid om een mooi jurkje te dragen, pumps en krullen.

TWEEDE KERSTDAG – Op tweede kerstdag doen we met het gezin groot ontbijt, en dan ook echt groot, heeel veel. Traditie 🙂 ‘S avonds komt mn opa eten dus gaan mijn moeder en ik flink veel (en met mooie opmaak hopelijk) eten koken en maken.

SLEEPOVER – Het is al weer veeel te lang geleden dat ik een sleepover heb gedaan met m’n al 10 jaar bestie, dus Christa, als je dit leest? 😉

SERIES – Nja, hier kan ik lang of kort over praten, maar veel series ga ik sowieso wel kijken. Annd i am exciteeed.

SHOPPING – Jaaa, er is nu veel sale! Dus dit moet ook even.

RELAXEN – Ach, ik ben gewoon niet het type om veel te doen :’)

FRIENDS -Ik wil graag veel doen met goeie vrienden deze vakantie. Ies nice.

ZWANEMEER -Aaah ik ga heel misschien naar het zwanemeer on ice. Oid. En als dat doorgaat vind ik dat zooo gaaf!

En verder ga ik vast nog wel meer doen, maar dat zien jullie nog wel 🙂

Heb jij nog plannen?

Eng: Yay, finally it’s the holidau season! I planned some things, so I am gonna let you know in this post what I’ll be doing this holiday. I want to do so many diy’s, but with this point I mean one. Me and my best friends are making an adventcalender for each other, but not from 1-25 december, but for the last nine days of the year. I am so excited for the presents I will receive! One of my best friends will celebrate her bday, so thats going to be a lot of fun! I will spend christmas with my family, that will be just nice. And it meand a loooot of food. I also just neeed to have a sleepover with my very best friend, that’s a long time ago we did that. I am going to watch a lot of series, do some shopping, hopefully a lot of nice things with friends and just relax.

What are your plans?

Xo

Geef een reactie

