My week captured. Sort of. 6

Hee lovelies! Het is, als eerste, te hopen dat deze my week captured wel online gaat. De vorige had ik, zoals jullie weten nogal moeite mee. Het was m’n laatste weekje school! Heerlijk. Ik moest veel toetsen inhalen omdat ik vorige week dus ziek was, dus ik heb niet heel veel boeiende dingen gedaan (again). Woensdag had ik wel echt een superleuk etentje met een team waar ik in zit. We hebben pannekoeken gegeten, ik had er een met ananas en banaan. Oh, en poedersuiker. Daar heb ik geen foto van haha, was wel heel lekker. Toen ik thuis kwam waren er wat jongere vrienden van mijn ouders waar ik ook heel goed mee kan, dus dat was heel leuk! Zaterdag ging ik met m’n zus de stad in, was supergezellig! En ’s avonds probeerde ik m’n kerstoutfit. Prima dagje.

Fijne zondag! Xo

image

Ik maakte zelf pepernoten, zo lekker!

image

LASAGNEEEEEE. YUM! Lievelingseten.

image

Ik ging in bad met de bruisbal van Lush en..

image

.. het water werd roze en paars. Het rook echt superlekker!

image

Leren voor laatste toets! Het hielp niet echt, ik had een 5 helaas. 😦

image

Ik at weer een muffin na 4 maanden, en man o man dat was lekker.

image

Allemaal giftcards die ik had liggen 🙂

image

PLL. Again.

image

Zaterdag kocht ik deze oranjerode ballerina’s. In de sale. Voor 3 euro. Ik bedoel, kan je niet laten liggen toch?

image

Ik deed een DIY met deze verf.

image

TVOH kijken. Ik had eigenlijk niet zoveel met Sjors, maar Emmaly, Guus en O’G3NE vond ik echt heel leuk. Tof dat O’G3NE gewonnen heeft, ze zijn echt goed! En Guus is leuk haha, die hoop ik ook terug te zien.

image

Op zaterdagavond aten we canneloni (of hoe je dat ook schrijft ;)), superlekker!

image

Ik keek de kerstvideo van Diana, hele mooie make-up look! Ik vind haar zo’n mooi meisje!

image

Ook keek ik het nieuwe filmpje van Bethany, heel leuk weer! Ik houd van haar filmpjes, ze zijn zo mooi!

image

Outfitje van maandag geloof ik.

image

En ik probeerde dus mn kerstoutfit uit. Jurkje is van Mango, en m’n haar heb ik gekruld met de Remington Magic Curl Wand. Ik vind het leuk 🙂

Wat vinden jullie van m’n kerstoutfit?

Nu maar hopen.dat hij goed upload. Bye! :*

Geef een reactie

