All those screencaptures #3

Goedemorgen šŸ™‚ Toen ik gister aan het bedenken was wat voor blog ik zou gaan schrijven, bedacht ik dat het al heel lang geleden waa dat ik een post met screencaps had gedeeld, so here you are. Be prepared for a loooot of Instagram.

image

Dit was aan het eind van de herfstvakantie. We kwamen terug van vakantie, hadden megahonger, en geen batterij meer om iemand te vragen ons op te halen. Dus haalden we een zak friet, pakten uit de enooorme roze koffer van mn vriendin haar laptop, en gingen mn telefoon opladen. We werden raar aangekeken trouwens. ^

image

Ik moest zo hard lachen om deze quote šŸ˜‰ Eigenlijk heel slecht haha.

image

Ja, deze vind ik mooi!

image

Juist!

image

Ik vind dit er echt supermooi uitzien met die verf enzo!

image

Loving. Dit wil ik eens gaan doen!

image

Hoe onwijs gaaf is deze giveaway?! Volgens mij kun je nog meedoen!

image

Voor als ik eindelijk eens ga sporten.

image

Ik vind dit er zo leuk uitzien! Op haar moeders account kun je volgen wat ze allemaal krijgt, maar het is ook zo leuk ingepakt!

image

Leuke foto vind ik dit. Geeen idee meer waarom ik er een screencap van heb gemaakt btw šŸ˜‰

image

Hmm. šŸ™„

image

Gemaakt met polyvore, onwijs leuke app! Ik zal een keer een blog hierover schrijven! Leuke outfit vind ik ook šŸ™‚

image

Ik twijfel zo of ik dit ga doen, ben bang dat het tegenvalt.. Iemand ervaring?

image

#need

image

Natekenen voor tekenen. Kristina Webb is zo ongelofelijk goed!

image

Superleuke inrichting!

image

Ik ben fan van pll zoals veel van jullie weten, en ik blijf deze foto leuk vinden šŸ™‚

Haha, heel veel instagram. Misschien nog iets leuks tegengekomen?

Liefs!

Eng: one of the biggest perks of having my samsung is the possibility to make screencaptures. In my opinion. I make so many screencaps, and once in a while I will share them with you. As you can see it’s mostly instagram things, because you can’t download them like you can download facebook pics. Actually it are all just pics I enjoyed and I wanted to keep on my phone. Hope you enjoyed it šŸ™‚ xo

Geef een reactie

