New love: BANDITSHAWLS

Bandit_03

Iedereen die mij een beetje kent, of die mijn blog al een tijdje volgt weet dat ik absoluut verslaafd ben aan sjaals. Vooral van die grote, die je helemaal om je heen kan slaan. Natuurlijk sta ik dan ook altijd open voor nieuwe sjaals die net dat leuke extra’s hebben. Toen ik een mailtje kreeg van BANDIT vond ik dat ook meteen leuk om over te schrijven!

Bandit maakt sjaals die je all day, every day kunt dragen. Over je winterjas, als cape, als gewone sjaals. De sjaals zijn handgemaakt, daardoor staat de hoge kwaliteit garant. Verschillende keren per jaar verschijnen nieuwe sjaals, maar de oplages worden klein gehouden. Daardoor heb je niet zo’n sjaal die je halve stad heeft. πŸ˜‰

De stoffen in de winter zijn natuurlijk anders dan die van de zomer, maar je zult de stijl van Bandit toch altijd herkennen. Onder andere door het model, de franjerand en, wat ook wel fijn is, de goede kwaliteit van de sjaals.
Bandit is nu alleen nog maar verkrijgbaar via de webshop, maar later dit jaar zul je het merk ook kunnen vinden op diverse creatieve markten in Nederland. Dit is natuurlijk fijn, zodat je de sjaals eerst kunt voelen voordat je een aankoop doet. Dit kan trouwens ook op alle tijden op hun adres, na een afspraak via de mail.
Ik vind de sjaals er echt onwijs mooi uit zien. Ze lijken me heerlijk warm, je kan ze als omslagdoek gebruiken, de kleuren zijn zo dat ze bij heel veel verschillende outfits passen, je kan de sjaals ook gewoon zo dragen, zoals op de foto rechtsonder, en bovendien het niet het soort sjaals waar ongeveer 15 mensen op je school nog meer mee lopen. Wie heeft daar nog meer een hekel aan? ;a
De sjaals zijn dan misschien niet persΓ© budget, maar zeker een goede aankoop die het lang vol zal houden. Ik zeg: ‘Waar wacht je nog op? :)’.
BANDIT:Β Β Β  Website ///Β  Facebook /// Instagram
Bandit_01Β  Bandit_06 Bandit_07 Bandit_11
P.s. Volg je mij al op bloglovin’?Β  Klik HIER

 

2 comments

  1. Naomi · december 15, 2014

    Wauw, wat een prachtige sjaal! Lekker warm lijkt me ook πŸ™‚

  2. Stacey · december 16, 2014

    Wat een prachtige sjaal, maar vooral wat een prachtige foto’s zeg! Ik ‘ontdek’ je blog net maar ben erg onder de indruk!

Geef een reactie

