Kleine update

Hee lovelies,

De ‘My week captured. Sort of’ komt morgen (stiekem vandaag dus, 00:02) wat later online. Hij komt wel, alleen vanmiddag of vanavond. Ik had vandaag (zaterdag) geen tijd om hem in elkaar te zetten; of eigenlijk kwam ik er niet aan toe 😉 Lang ontbijten, heel lang suprise maken, outfitfoto’s maken (jaaa eindelijk weer, hoewel ik er wel retemoe uitzie op de meeste foto’s maarja who caaares), uitrusten (ik was dus ziek, nasleepsel, totaal niet gedacht aan mwcso toen haha), intratuin, eten,.sinterklaaas. De clue is dus dat het later komt. Hihi.

En nu is het 00:05 en ben ik kapoot moe.

Tot straks. 😘

En slaaplekker xox

2 comments

  1. Anne - Gowk- · december 14, 2014

    we wachten geduldig af!

Geef een reactie

