8 FAVOURITES // Ziek

image

Bahbahbah. Ik ben nu vanaf zondag ziek en ik ben het helemaal zat. Griepje. Gelukkig niet met overgeven en alles, maar wel ontzettend duizelig, spierpijn en heel moe. Terwijl ik vanaf zondag nu meer dan 45 uur heb geslapen. Ik bedoel hallo, 45 uur!
Ik heb in de afgelopen 5 dagen wel wat favorieten opgedaan, en die vertel ik vandaag aan jullie. Misschien hebben jullie er wat aan πŸ˜‰

~ Nesquik -> Misschien kennen jullie dit nog wel van vroeger, dat beetje cacao achtige spul dat je in je melkt gooit, en dan of warm maakt of gewoon koud opdrinkt. Ik heb het pas weer herondekt, en vooral de afgelopen dagen drink ik het onwijs veel. Ik drink het koud, zo lekker.

~ Vitamientjes -> Oh, dit is zoiets wat ouders altijd zeggen; eet je vitamientjes kind. Hahaha. Maar ik ben nu echt grootverbruiker van manderijntjes. Oeh, zo lekker.

~ Pretty little liars marathon -> De trouwe volgers weten dat ik een tijdje geleden weer ben begonnen met pll, en nu kijk ik dit echt full-time. Ik vind het echt leuk om weer alles opnieuw te zien. Ik ben nu bij seizoen 3. πŸ™‚

~ Cozy clothes -> Dit is natuurlijk vanzelfsprekend, maar m’n fluffy cardigan, joggingsbroek en fluffy socks are my best friends. Gooi die strakke korte nachtponnetjes maar weer in de kast, en trek die zooi aan, want je ziet er toch niet uit. Just saying.

~ Normal food -> Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik had vooral de eerste paar dagen echt geen honger. Toch vond ik het verstandig om vooral normaal te ontbijten, lunchen en avondeten. En ook de tussendoortjes te blijven eten. Dat hielp me wel echt!

~ Make-up ->  Dit puntje heeft twee kanten. Aan de ene kant vind ik het heerlijk om een paar dagen geen make-up dragen, dat is ook wel goed voor je huid. Aan de andere kant; als je toch weg moet, doe dan gewoon een goede laag make-up op. De meeste mensen voelen zich wakkerder met make-up op, en ook gewoon mooier. Ofzo.

~ Soft stuff -> Verzamel alle zachte spullen die je hebt. Ik lig op een zachte bank, onder een zacht kleedje, met een superzacht kussen, en zachte kleding. En verder is het beste zachte in mijn buurt m’n kleine hondje.

~ Slapen -> Zoals ik al in mijn ‘intro’ zei, ik heb suuuperveel geslapen. En verder verkeer ik in een soort half slapende staat. Maar ik vind het wel lekker, beetje bijslapen. ‘Cause sleeping is awesoooome. Nouja, meestal dan.

Zijn er nog meer ziek hier? Beterschap!  Wat vinden jullie fijn als jullie ziek zijn?

Eng: I have been sick for the last 5 days and I am completely sick of it. Haha, bad word joke. I am loving some things these last few days, and I will tell  you all about it. First of all, Nesquik. I don’t know if this is something worldwide, but it’s a sort of cacao powder you throw into your milk. Yum. Also, fruits. I’ve been eating a lot of oranges. A pretty little liars marathon. I started again a few weeks ago, and it is so much fun to watch from the start again! Cozy clothing is also very nice. I am wearing only soft clothing these days, mostly ugly haha. It is really good to just keep eating. I kind of lost my appetite, but I just feel better after eating a normal meal. It is a perfect time to not wear any make-up, and let your skin relax too. But if you need to go out, just put some on. I always feel more awake after putting some make-up on.  Soft stuff is also something I need when I am sick. I especially love hugging my dog, who is very soft, like the softest thing ever. And the last point, sleeping. I’ve been sleeping more than 46 hours  the last few days, and I really like sleeping these last few days. So that’s it. Have any of you been sick lately? What do you like when you’re sick?

Geef een reactie

