Lovely lately #2

image

Goodmorninnnn’, dear followers. Ik merkte dat de lovely lately de vorige keer goed in de smaak viel, en ik had er weer wat. Benieuwd? Kijk snel verder 🙂

image

Giftcard Primark
Ik ontving de giftcard van de Instagram actie van de Primark, yay. En daar ben ik wel vrij blij mee haha. Heb heel veel zin om te gaan shoppen 🙂

image

Forever21 earrings
Deze Forever21oorbellen. (-> SHOPLOG), vooral de onderste vind ik ge-wel-dig. Zo leuk, beetje hippie haha.

image

Home decorations
It’s autuuumn. Ik heb net als veel andere mensen m’n kamer veranderd, niet zo heel erg, maar ik heb wel deze paddenstoelen uit een la gevist. Ik vind ze echt leuk.

image

Eyeshadow Yves Rocher
Een Yves Rocher oogschaduw. Uit m’n moeders la gehaald haha. Supercreamy, echt fijn om mee te werken, geen overdreven glitterzooi op je ogen als je het gebruikt.

image

Necklace Primark
Necklace. Tijdje geleden bij de Primark gekocht, kostte bijna niks, maar ik vind hem echt mooi. Heel simpel, wel pretty.

image

Andrelon volume powder
Toen ik dit in de zomervakantie voor het eerst gebruikte, vond ik het eerlijk gezegd rotspul. M’n haar voelde stroef, en het werkte niet. M’n haar voelt nog steeds wel stroef als ik het gebruik, maar wauw, dat spul werkt! Heeel apart goed. Als je volume wil, zeker een aanrader!

Eng: What I am loving lately are in this article 6 things. I absolutely love the Primark giftcard I won on Instagram, and I can’t wait to spend it. I am also loving these three cute little earrings from Forever21. Because it’s Autumn, I decided to restyle my room a little bit. So I found these ‘mushrooms’, haha I do not know what’s it called. But I really like them. I also found something else, this creamy silver ish eyeshadow. It is gorgeous! I bought a necklace a few weeks ago, at Primark, and it was so cheap, but I absolutely love it. It’s simple but really nice. Last but not least, Andrelon Volume powder. It gives your heart a boost, it really works!

4 comments

  1. Ismay · december 10, 2014

    Oelala! Die oogschaduw van Yves Rocher is zo mooi! Pretty pretty!! Liefs

  2. youniqueblog · december 11, 2014

    Whaa, wat supergaaf dat je dit had gewonnen. Je hebt er echt heel leuke dingen mee gekocht ❤

    • manonvanbochove · december 11, 2014

      Ik heb niet met de giftcard deze dingen gekocht, de giftcard is een van de dingen die ik leuk vind 😉

  3. loesblogt · december 13, 2014

    Wat gaaf dat je gewonnen hebt! Kan je nog meer mooie kettingen halen zoals die ene 😉

Geef een reactie

