New in: Forever21

Haha, ik heb anderhalve week geleden hier netjes foto’s van gemaakt, maar ik ben gewoon vergeten ze in een artikel te zetten. 😱 Goed, hierbij dus alsnog de shoplog van de Forever21, waar ik een tijdje geleden was. Leuuuke winkel. Ohja, de prijzen weet ik niet meer 100% zeker.

image

Oranje ish top – €? 10/13 ong.
Dit vind ik wel echt de leukste aankoop denk ik. Een wijdvallende top in zo’n heerlijk herfstkleurtje; beetje oranjebruin. Hij heeft een stukje rits aan de achterkant, maar goed, die zie je toch niet.

image

Bordeaux rode beanie – €2,50
Ik was al een tijdje op zoek naar zo’n kleur beanie. Vind ik leuk, en beanies zijn nu natuurlijk heerlijk. Ik kwam er later wel achter dat hij toch niet zo dik is als dat ik dacht te voelen, maar ja, wat wil je voor €2,50?

image

Socks – €1,95
De. Beste. Sokken. Ooit. Ze zijn zo geweldig zacht! Net alsof je op een fleecedekentje loopt. Echt heerlijk!

image

Oorbellen – €2,95
In eerste instantie viel ik voor de onderste, de veren. Vind ik ook nog steeds de leukste, maar allemaal favorietjes nu! Hele leuke oorbellen.

image

High-waisted jeans – €10,-
Ik zeg high-waisted, maar volgens mij is hij niet zo high-waisted als high-waisted hoort te zijn. Hij is in ieder geval hoger. 😉 Fijne donkere wassing, en dus maar 10 (!) euro!

Dit was het al weer 🙂

What do you  think?

Geef een reactie

