My week captured. Sort of.#4

Goodmorning! How are you guys? Ik begon m’n week met een dagje vrij. Toen ging ik op ziekenbezoek bij een vriendin, shoppen en naar de chiropractor. Ik had verder een weekje vol met leren, en het eindigde met de verjaardag van m’n broer. In plaats van sinterklaas. Hebben jullie wel sinterklaas gevierd? Zoja, wat hebben jullie gekregen? šŸ™‚ Zaterdag was ik heel moe, dus deed ik niet zoveel. ‘S avonds ging ik nog wel naar een concert.

Fijne zondag!

image

Maandagochtend ontbijtje šŸ™‚ Omeletje met kaas en ham.

image

Sooo tired. Mooie blauwe plek ook.

image

Nieuwsgierige bob.

image

There’s the pasta again. Wauw.

image

Pretty little liars.

image

Sinterklaascadeautjes. Hij wilde alleen maar eten. Nou, oke.

image

Ik vind mijn muur zo leuk met al die lijstjes! šŸ™‚

image

Goed netjes.

image

Duits leren met chocoladeletter.

image

Glutenfree bread. Toasted. Met zalm en mosterd dille saus.

image

Tiger. Raaawr.

image

Yeah, ik won een primark giftcard twv 50 euro!

image

Evening. Birthdaaaylook.

image

Outfit vrijdagavond.

image

Outfit dinsdag. Mooie sokken.

Byeee. 😘

Geef een reactie

