December goals

wpid-screenshot_2014-11-22-16-03-36.png

3 december. Nog 28 dagen (eigenlijk 29) om dit jaar geweldig te maken. Maar dat kan je wel zeggen, waarschijnlijk zegt iedereen dat, maar als je geen doelen stelt, doe je eigenlijk exact hetzelfde als dat je anders zou doen. En dat wil ik niet. Ha. Dus ik heb goals bedacht, die deze maand leuk gaan maken 🙂

* Elke dag een ‘Happy’ iets opschrijven
Dat is zo leuk! Ik heb dat ongeveer 2 weken vorige maand volgehouden, maar ik wil het nu de hele maand gaan doen. Ik ben te ‘lui’ voor een dagboek, maar dit kost niet veel tijd en is superleuk om terug te lezen 🙂
* Een winactie voor jullie verzorgen!
Ik heb dan wel niet zo veel volgers, maar ik ben wel heel blij met de volgers die ik heb 🙂 Dus jullie kunnen een kleine winactie verwachten 🙂
* M’n haar veel krullen
Als ik m’n haar gekruld heb, voel ik me stiekem best wel een beetje mooier. En wie zich mooi voelt, voelt zich goed. Ik dan. Dus dat ga ik doen 🙂
*Buiten school veel afspreken
Vrienden zijn zo belangrijk en zo leuk! Dus dat wil ik doen.
* Don’t worry, be happy
En als laatste dit! Want ik ga van de maand december een fantastische maand maken! Who’s with me?
Geef een reactie

