November goals // Update

IMG_20141122_215810

Hello beautiful! Het is alweer december, gaat zo snel altijd aan het einde van het jaar! November is dan ook echt voorbij gevlogen. Ik heb eerlijk gezegd ook echt minimaal gedacht aan de goals van November, maar toch zijn ze op een bijzondere manier gewoon gelukt! Lees snel verder 🙂

* Mijn toetsen gaan ‘nailen’. Als in ‘Nailed it.’ ofzo. 
Dit goal is een beetje lullig dus. Ik had het Nailed it gevoel echt meerdere malen, maar ik heb gewoon alleen maar cijfers onder de 7 gehaald. Heel jammer. Ik heb wel wat bijzondere cijfers voor mijn doen gehaald, een 68 voor Economie PTA bijvoorbeeld.

* Vroeger naar bed gaan. 
Misschien niet persé vroeger, maar ik heb bijna elke nacht wel minimaal 8 uur geslapen. En dat voelt wel lekker 🙂

* Genieten!
Nog steeds een stom woord. Ik denk dat dit altijd beter en meer kan, maar het is leuk om van kleine dingen te genieten. Als in bijvoorbeeld een super opgeruimde kamer. Kan ik echt van genieten.

* Veel chocoladefondue eten. 
Dit goal dacht ik met 2 vingers in m’n neus te doen. Bah, vieze uitdrukking eigenlijk. Maar dat viel dus een beetje tegen, ik ga dat snel weer meer eten, zo lekker! Ik drink de laatste tijd veel Nesquik, dat is echt heerlijk vind ik.

* Blogs vooruit plannen
Dat is echt een van de meest gelukt goals denk ik! Ik heb er nu een soort ritme in zitten. Ik blog meestal vooruit op zaterdag en zondag. Dan maak ik alle foto’s die ik nodig heb voor die week, en schrijf ook al het een en ander. Op zondag komt er een foto artikel online, of ‘My week captured. Sort of. ‘ of een plog. En dan op maandag, woensdag en vrijdag verschillende artikelen. Werkt perfect voor mij, wat vinden jullie?

* Lachen!
Nja, lachen doe ik eigenlijk standaard. Gewoon veel. Lachen is leuk. Dus dat is ook wel gelukt haha, vooral met klasgenoten en vriendinnen 🙂

De december goals komen woensdag online! 🙂

 

One comment

  1. Marloes | NOVA Magazine · december 1, 2014

    Leuk om zo terug te kijken, zeg! Ohhh en chocoladefondue, dat moet ik ook weer eens doen. Yum! x

Geef een reactie

