Plog // 29-11-2014

Hoii, vandaag geen ‘My week captured. Sort of.’ maar een plog; Dit omdat ik er donderdag achterkwam dat ik ongeveer 4 foto’s in totaal had gemaakt. :’) Daarom besloot ik voor jullie een plogje te maken van mijn zaterdag. 

image

Cozy socks. By far de fijnste sokken die ik ooit heb gehad! Goodmorning. // Bananeneipannekoekjes bakken, yum. Het is trouwens maar goed.dat ik vergeten ben een foto van het resultaat te maken. Als er een prijs was voor lelijkste gedrochtjes won ik die sowieso. // Ik stond net te bakken toen mijn vader vertelde dat we gingen lunchen in de stad. Een paar uur later zat ik dus aan een speltbagel met carpaccio. 🙂

image

Ik zag bij de h&m deze laarsjes en ik vind ze zo leuk! // BEANIE // The voice; O’G3NE. Ik vind hen zo goed!

image

Toen ik thuis kwam snel aan de slag voor Blonde Notebook; ik maakte foto’s voor een shoplog. // Ik ben weer begonnen met PLL kijken, zo leuk weer 🙂 // Moeilijk te zien wel, maar ik haalde een zak patat. Lekkeeer. Deze foto maakte ik toen ik buiten stond te wachten op m’n zus die de autosleutels had en het was kouud!

image

Ik heb gister m’n kamer opgeruimd en dus ook mijn bureau, en ik vond het er zo leuk uitzien zo! // Speltkoek en flesje water, PLL kijken. // HELLO.

image

Een paar maanden geleden heb ik fotolijstjes gekocht, maar die moesten nog steeds gevuld worden. Ik zocht wat leuke plaatjes op google van weheartit. // De plaatjes. // RESULT! Het is nog wel heel kaal, dus daar moet ik nog even wat aan doen, maar ik vind het wel heel leuk 🙂

En nu ik dit typ is het 23:58 en ga ik snel deze plog klaarzetten en slapen. Goodnight!

Wat vinden jullie leuker, My week captured of een plog?

Geef een reactie

