Mini Shoplog Utrecht

Hee! Afgelopen vrijdag ben ik met een paar vriendinnen naar Utrecht geweest, we gingen naar de Universiteit daar, en uiteraard combineerden we dat met een beetje shoppen. Utrecht is echt leuk om te shoppen, zeker een aanrader! Ik heb 5 dingen gekocht, bij de Pull&Bear, Lush, Hema en Etos. Lees en kijk snel verder!

IMG_20141123_103410

Vest PULL&BEAR €20,-

Ik houd van vesten. Vesten zijn zo heerlijk, ze zijn makkelijk te combineren, en meestal zo zacht. Ik liep tegen deze aan bij de Pull&Bear, en moest hem dan ook passen. Hij is vrij wijd, valt net iets over mijn billen, en zit heel lekker. En bij de kassa bleek er ook nog eens een kortingsactie te zijn, waardoor ik maar €16 euro betaalde.

IMG_20141123_103504

LUSH Spin girl ballistic €3,95

We zijn 2 keer de LUSH in geweest. Het ruikt daar zo onwijs lekker! De eerste keer liep ik verstandig de winkel uit, maar de tweede keer viel ik toch voor een bruisbal. Ik ben heel benieuwd hoe hij is! Hij ruikt in ieder geval onwijs lekker.

IMG_20141123_103551

HEMA Marsepeinreep met chocolade €1,50

Een halve reep dan. Ik houd hier zo onwijs veel van! Ik ben fan van chocola en marsepein, dus samen is helemaal awesome. Aanrader. En dus al half op voordat ik er überhaupt aan dacht om een foto te maken. :’)

IMG_20141123_103633

ETOS nailpolish ‘Cherry cream’ €2,50                         HEMA peach balm €1/€2

Ik wilde heel graag een bordeauxrode nagellak, en die heb ik gevonden. Hij is alleen wat glanzender dan ik hoopte, maar alsnog mooi. Meer rood dan bordeaux ook overigens.  Ook kocht ik bij hema een lippenbalsem. Ik heb echt te veel van die potjes, maar ik vind het leuk, en het ruikt zo onwijs lekker. 🙂

Dat was het alweer. Netjes toch. Waarschijnlijk zit er ook nog een shoplog aan te komen van afgelopen dinsdag, dan ben ik als alles goed is naar Amsterdam geweest.

See you later! XO

One comment

  1. Marloes | NOVA Magazine · november 29, 2014

    Superleuke dingetjes heb je gescoord! Ik ben zó’n fan van Lush, heerlijk! 🙂 x

Geef een reactie

