MY EVERYDAY MAKE-UP

IMG_20141123_103813

Hi! Vandaag laat ik jullie mijn ietsje uitgebreidere ‘Every day make-up routine’ zien. Uitgebreidere, omdat ik als ik naar school moet echt alleen maar de basics gebruik. Meer tijd heb ik niet, haha. Onderaan dit artikel kunnen jullie (nog eens) alle product namen vinden! Ik begin de dag met een flinke plens water in m’n gezicht. Vroeger vond ik dit echt onzin, maar het werkt echt! Je wordt er echt wakkerder van. Dan strompel ik weer terug naar m’n kamer, met een afschuwelijk lelijke knot op m’n hoofd, en kan ik beginnen aan m’n make-up. Ik gebruik eerst wat dagcrème. Dit is de Hydraterende dagcrème van de Etos. Dan gebruik ik een soort correctie stick, die ik al zo lang heb dat er geen naam meer op staat. In ieder geval van Etos ook, en in de kleur 001.   IMG_20141123_104113

Dan pak ik mijn Blush, de One Blush Rose 71730 van TRUCCO. Met een dingetje op de u. Ooit eens van m’n moeder gekregen, geeft echt een mooie gezonde glans. Ik gebruik als kwast de reiskwast van Etos, die je hierboven ziet. Hij werkt echt perfect voor mij. Ik gebruik een Kajal pencil, white van Essence. Dat maakt je ogen iets groter en je lijkt wakkerder, frisser ofzo. Daarna ga ik verder met mijn wimpers. Ik gebruik een wimperkrultang, ook van Etos, en krul daarmee mijn wimpers. Dat is overigens meestal wat je met een wimperkrultang doet, haha. Goeed. Het is mijns inziens wel nodig om dit te doen, want mijn wimpers staan best wel naar beneden, en dat vind ik niet mooi.

IMG_20141123_104209

Ik gebruik 2 mascara’s, allebei van Etos. Voor mijn bovenwimpers gebruik ik de Max Volume 24H Mascara, en voor mijn onderwimpers gebruik ik de Max Volume Mascara. De bovenste vind ik fijn, omdat hij heel goed kleurt, en vrij goed separeert, en waanzinnig goed blijft zitten! Ik gebruik hem alleen niet voor mijn onderwimpers, omdat hij daar te veel separeert. Dat vind ik persoonlijk niet zo mooi. Daar is de onderste dan weer perfect voor. Tot hier was mijn dagelijkse routine.

IMG_20141123_103948

Als ik wat meer tijd heb gebruik ik eerst een Eyeshadow Underbase van Etos. Ik laat die even intrekken, en smeer ondertussen eerst de blauwe babylips op, die niet op de foto staat overigens, en vervolgens de Instant Lip Colour and Shine in de kleur Plumb, van Miss Sporty.

IMG_20141123_104034

Daarna gebruik ik dit oogschaduw palette van Action. De donkere kleuren rechts onderin gebruik ik in mijn crease en aan de rechterkant van mijn bewegend ooglid. Aan de binnenkant van mijn bewegend ooglid gebruik ik de lichtere kleuren links bovenin. Ik blend alles een beetje, vervolgens breng ik in mijn ooghoek nog wat wit oogpotlood aan, en dan ben ik klaar!

IMG_20141122_215207

Dit is de uiteindelijke look! Ik ben de laatste tijd fan van wat donkerdere lippen, en de combinatie van donkere en lichte oogschaduw.

What do you think?

Producten
Hydraterende dagcrème van Etos
Correctie stick 001 van Etos
Wimperkrultang van Etos
Max volume 24H Mascara van Etos
Max volume Mascara van Etos
Blush van Trucco
Reiskwast van Etos
Babylips van Maybelline
Instant lip colour and shine van Miss sporty

 

Geef een reactie

