My week captured. Sort of. #4

Hello lovelies. 😘 Hoe was jullie weekje? Die van mij ging onwijs snel! Ik begon de week maandag met 3 uur toets, economie, die school vergeten was in te plannen. Ik vond het onwijs eng, maar ik had een supergoed cijfer voor mijn doen, ik was echt zo blij toen ik.erachter kwam.dat ik een 68 had! Dinsdag ging ik met gym schermen, en man o man wat was dat leuk. Verder was het eigenlijk niet zo heel boeiend. Vrijdag ging ik met twee vriendinnen naar de uni in Utrecht, en ook nog wat shoppen. En zaterdag rustig blogdagje. Hieronder wat fotootjes door elkaar van mijn weekje. 🙂

XO

image

Eindelijk een keer een Lush bruisbal gekocht! Shoplog van de rest volgt nog. Deze week ofzo. 🙂

image

Preview van een artikel.

image

Zaterdag ontbijtje; Water, kwark met framboos, ennuuuh brownie tralala.

image

Lunchen bij Bagels&Beans, heeerlijk!

image

DWTS kijken! Ik ben voor Bethany. Meer mensen die dit volgen?

image

Hot chocolate! En blijkbaar ben ik dus de beste vader.

image

Fijn, van die schoolcomputers. Ahum.

image

Sneakpeak van een outfit. Hihi

image

Outfitje.

image

Ik maakte een filmpje 🙂

image

Outfitje.

image

Een ananasbloem. Hoe cool is dit?!

Dat was het alweer, byeee. :*

Volg je me al overal?
Instagram: manonvanbochove
Mail: blondenotebook@hotmail.com
Bloglovin’: Blonde Notebook

One comment

  1. Rachella · november 24, 2014

    Die ananasbloem is echt DE BOM! Super leuk.
    FLOURISHINGFIT.COM

Geef een reactie

