Lovely Lately #1

IMG_20141115_152059

Smaken zijn van iedereen anders. Iedereen heeft zijn/haar eigen favorieten. Die veranderen meestal wel eens in de zoveel tijd. Ik heb wat persoonlijke favorieten bij elkaar gepakt, en deze wil ik graag aan jullie laten zien šŸ™‚ Ik wil deze rubriek ‘Lovely Lately’ gewoon soms eens terug laten komen, 1 keer in de maand, 2 keer, gewoon wanneer ik weer wat favorietjes bij elkaar heb geschraapt. šŸ™‚

IMG_20141115_152349

Als jullie meerdere blogs volgen, wat de meesten van jullie waarschijnlijk wel doen, dan hebben jullie vast wel een review van dit palette van Max&More voorbij zien komen. De pigmentatie is niet van alle kleuren even mooi, maar er zitten zeker wat mooie kleurtjes bij die ik de laatste tijd veel gebruik en dat voor maar 80 cent. Dit is het nude palette van Action, hij was ā‚¬0,79. Palette: Action

IMG_20141115_150753

Favoriete haarelastiek. Het maakt een gewone paardenstaart net wat specialer. Hij is al online gekomen in een outfit post als het goed is. Ik heb deze een tijd geleden bij de H&M gekocht, maar ik heb geen idee meer hoeveel hij kostte. Elastic: H&M

IMG_20141115_150637

Parfum van Primark: ‘P.S. Love…’ Ik vind hem ontzettend lekker ruiken, een beetje zoet, maar wel lekker, en hij blijft vrij lang hangen šŸ™‚ Ik vind het overigens wel bijzonder knap dat mensen parfum kunnen beschrijven, haha. In ieder geval een aanrader wat mij betreft! Parfume: Primark

IMG_20141115_150523

Favoriete sieraden. Horloge van Modemusthaves (ā‚¬24,95) gecombineerd met een armbandje van Lucardi (cadeautje). Ik vind dit een hele mooie combinatie, en draag het dan ook elke dag. Terwijl ik voor ik dit horloge kocht jaren geen horloge droeg, haha. Watch: Modemusthaves Bracelet: Lucardi

IMG_20141115_150307

Berry lipsticks, ik schreef er pas nog over. Ik vind het onwijs mooi, maar draag het nooit. Nouja, droeg. Want ongeveer de dag nadat ik dat artikel (-> DEZE) schreef vond ik deze weer terug, en sindsdien draag ik hem bijna elke dag. Hij is op mijn lippen niet zo bruin als dat hij lijkt, maar neigt meer naar een donkerpaarse kleur. Pretty. Instant Colour & Shine ‘Plum Twist’ (ā‚¬2,99)

Liefs!

One comment

  1. Jill · november 22, 2014

    Heel mooi horloge! En wow, dat palette is echt super cheap!

Geef een reactie

