Food tag // YUMYUMYUM

Cause aaaaaaaall of me loves aaaaaaall of food’ Eten. Ik eet echt de hele dag door. Of dat slecht is? Mweh. Alles met mate, dan mag het toch? ๐Ÿ˜‰ Maar ik denk dat wij in Nederland, de meeste dan, echt gezegend zijn qua eten, er is altijd wel genoeg. Ik geloof zeker in comfortfood haha, eten kan beter zijn. Hierbij 20 vragen over FOOOD.

wpid-screenshot_2014-10-24-20-14-05.png

Wat is je favoriete ontbijt?
Pannekoekjes of banaaneierpannekoekjes. Zo onwijs lekker, en best snel klaar ook. Als we met het gezin all out gaan, meestal een keertje in de vakantie, doen we ‘groot ontbijt’. Met croissantjes, kaiserbroodjes, ei, smoothies, roerei, breakers, toetjes etc. Onwijs lekker.

Hoe drink je je koffie?
NIET. Ik houd echt niet van koffie, volgens mij heb ik dat ook al wel eens eerder gezegd hier. Ik vind het ook gewoon echt niet lekker ruiken.

Wat zit er op je lievelingsbroodje?
Op een gewoon broodje, als in boterham, en een beetje luxe een geroosterd broodje met zalm (en soms kruidenboter), of plakjes gehakt met mayo. Haha, vreetzakje.

Soep of salade?
Salade sowieso. Ik houd niet heel erg veel van soep, en ik houd echt onwijs van salades. Vooral salades met tonijn.

Nooit meer zoet of nooit meer hartig?
Dat kan niet hoor. Onmogelijk.

Welke keuken is je favoriet?
De italiaanse keuken. Beetje clichรฉ misschien, maar absoluut waar. Ik houd enorm veel van pizza en lasagne etc. Daar kan je me ’s nachts voor wakker maken denk ik. Misschien niet. Bij wijze van spreken in ieder geval.

Wat is je favo foodfilm?
Een foodfilm? Seriously? Wat is dat?

wpid-20141106_134203.jpg

Wat is je meest ultieme guilty pleasure?
Marsepeinen aardappeltjes. Ik eet daar way too much van. Of naturel chips met Mosterd Dille saus. Of chocola. Ooooh en chocoladefondue!

ย Thuis koken of uit eten gaan?
Uit eten gaan! Thuis koken is leuk, gezellig, maar uit eten is echt heel leuk, lekker, en wat specialer.

Wat is je lievelings restaurant?
Ik heb niet echt een lievelingsrestaurant denk ik. Overal is wel lekker eten. Hoewel ik een tijd terug bij de Brugwachter wel echt heel lekker heb gegeten.

Boodschappen doe ik bijโ€ฆ
.. mijn keuken. Mijn ouders doen de boodschappen haha. Maar we doen ze meestal bij de AH en de dirk.

Het lekkerste dat ik ooit gegeten heb is..
Een bagel met carpaccio bij Bagels&Beans!

Wat is je favo cocktail?
Haha, ik heb echt nog nooit een cocktail gedronken.

wpid-img_20140503_105036.jpg

Wat mag niet ontbreken in jouw keuken?
Mijn guilty pleasures. En bakspullen, zodat ik brownies kan bakken. En een kraan, voor water.

Mijn favo snacks zijnโ€ฆ
Mijn guilty pleasures dus. Haha, duuh. ^^

Wat zit er op jouw pizza?
Ik blijf hangen bij de ‘kinderpizza’, pizza Hawaii. Ik blijf dat gewoon lekker vinden, haha.

Wat lust je echt niet?
Ik kan echt niks bedenken momenteel. Eeeehm. Nee.

Mijn favoriete foodblog isโ€ฆ
Ik volg eigenlijk geen foodblogs. Maar ik hoorde wel hele leuke verhalen over Gewoon wat een studentje ’s avonds eet. Dus ging ik even kijken. En dat is echt leuk!

Het gekste dat ik ooit gegeten heb is..
een zelfgebakken mueslireep. Een mislukte zelfgebakken mueslireep. Ik ben niet zo avontuurlijk qua eten haha.

Wat staat er op je food bucket list?
Sushi. Ik heb gewoon nog noooit sushi gegeten ๐Ÿ˜ฎ

Hope you liked it.

Wat is jouw favo eten?

One comment

  1. Arielle · november 19, 2014

    Oh wow everything looks so good!

Geef een reactie

