My week captured. Sort of. #3

Zo, dat was de laatste week van mijn toetsweek (eigenlijk anderhalf, daarom laatste week) weer. Ik heb dus onwijs veel geleerd, en verder eigenlijk vooral eetfoto’s. En de hele zooi staat door elkaar heen, zoals jullie gewend zijn van mij. 🙂

image

Outfit van zaterdagavond, ik ging naar een concert.

image

Sneakpeak van een artikel wat ik op zaterdag schreef.

image

Heerlijke lunch; spelttosti met kaas en van die tomatenpasta saus. Ziet er niet zo smakelijk uit trouwens ;a

image

The voice kijken.

image

Pretty hair, met dank aan Renske 🙂

image

Pakketjes van Beautiful bijoux.

image

Mooie foto van vorig jaar.

image

Inzakmomentje

image

Dat waren bananeneierpannekoekjes ^

image

Zooo’n leuke film! Met warme chocolademelk 😉

image

Omelet met komkommer, ham, kaas en sla en tomaat, heeel lekker!

image

Pretty!

image

Outfitfoto’s schieten.

image

Outfit!

image

Gossip Girl.

image

.

image

Met poepieee.

♥♥♥

Geef een reactie

