What makes me happy numero zoveel

DSCF2440

‘Because I’m happy’ is een gedeelte van een liedje wat echt al veel te lang door mijn hoofd gaat. Maar het is zo. Omdat ik blij ben. En als je blij bent, is de wereld zo veel leuker. Heeerlijke cliché weer. Ben ik sowieso wel goed in. Maar toch. Maar wat maakt mij dan happy? Diiit:

Mijn blogje. En dan zal ik ook even toelichten waarom: Ik krijg steeds meer bezichtingen. Is dat een woord? Vast wel. Vorige week bijvoorbeeld was een errug goeie week voor dat waar je dit nu op leest. Tenzij je het op bloglovin leest. Hmm.

Van volgers. Ik heb er dan wel niet zo veel, elke volger is leuk. En bij elke nieuwe volger houd ik een klein feestje. Je wordt gewaardeerd! 🙂

Dit is het 67e blogje. Woeeh.

Ik heb veel inspiratie joh! Ik heb een hele lijst met ideeën klaar staan.

De sieraden van m’n laatste blogje. > Deze

Dat m’n toetsen officieel afgelopen moeten zijn. Nja. Onofficieel niet, want ze waren vergeten ec in te plannen, dus die moet maandag nog. Pfft.

Those biiiiiiiig scarfs

Berry lipsticks. Ik draag ze niet, maar ze maken me wel blij. Ja, mijn brein werkt vreemd. I know. And I don’t care.

Blogjes inplannen

M’n November goals. Want ze lukken. Iets beter dan m’n oktober goals. Hahaha.

Boris. Het hondje. Want hij is lachwekkend.

Over lachwekkend gesproken; bijna van m’n fiets afvallen van het lachen met m’n beste vriendin. En fotograaf. Ja.

Pastaaa.

Dikke sokken

Chocoladefondue

De bladeren die rood zijn.  En bruin. En groen. You know what I mean.

De reacties die je krijgt als je een foto in een onesie van de Primark op instagram zet. Hihi.

Een mason jar en een hoeheetzo’nding thermobeker

De laptop van m’n mams. Omdat m’n eigen kapot is. En dan kon in niet meer bloggen. Ik ben je dankbaar.

En lachen. Want lachen laat me lachen. En nog meer lachen. Way to close the deal. The deal of the blog enzo dan he.

Ja. Doei.

 

 

Geef een reactie

