New in: Beautiful-Bijoux

Iedereen die mij kent weet dat ik bijna verslaafd ben aan sieraden. Je zult mij ook eigenlijk nooit, behalve thuis of wandelend met de hond, zonder sieraden tegenkomen. Ze maken een outfit gewoon af 🙂 Tegenwoordig zie je de webshops uit de grond schieten. Er komen er ontzettend veel bij. Je ziet ook op steeds meer blogs webshops voorbijkomen. Zo zag ik bij onder andere Sharon, Jiami en Teske de webshop Beautiful Bijoux voorbij komen, een onwijs leuke webshop, met betaalbare hippe sieraden. Verslaafd als ik ben, besloot ik een paar artikelen te bestellen. Ik bestelde het dinsdag middag, en donderdagochtend was het al in huis. Ik ben meteen vol enthousiasme foto’s gaan maken, haha.

IMG_20141113_132257 - kopie
Ik opende eerst het wat kleinere pakketje. Hoe leuk is het dat het zo verpakt wordt?!

IMG_20141113_132424
Wauw, wat een mooie sieraden! Ik bestelde de Silver Wishbones (€2,95) en de Gold Nail  (€3,95). Vooral de oorbellen vind ik echt onwijs mooi! Zeker nieuwe favoriete oorbellen. De ring is een beetje verstelbaar(buigbaar), wat erg makkelijk is. Ik vind goud er al snel goedkoop uitzien, maar deze ring heeft dat zeker niet.

IMG_20141113_132545
Vervolgens opende ik dit nog leukere doosje. Ik was heel benieuwd naar de ketting die hierin zat.

IMG_20141113_132635
En ik was zeker niet teleurgesteld. Wauw, mooi. De kleuren zijn diep. Ik vind het zalmroze kleurtje ook echt heel pretty. Dit is de ketting Celebrate Spring (€7,95).

Ook kreeg ik er een heel leuk cadeautje bij, een dun armbandje met een infinityteken, waarin ‘faith’ staat. Heel lief ook!

Echt een aanrader, ik zou zeker even op de webshop gaan kijken!
-> Beautiful bijoux

Liefs.

 

Geef een reactie

