OUTFIT // Cozy times

Hii 🙂

Deze outfit vind ik zelf echt heerlijk. Ik draag een jurkje wat vrij hoog sluit, en wijd uitloopt. Omdat het mouwloos is draag ik er een spijkerjasje overheen. Verder ben ik zoals de meeste van jullie weten onwijs fan van sjaals, daarom draag ik hier een van m’n 2 favoriete sjaals bij. Verder laarsjes die op de een of andere manier regenlaarsjes genoemd worden door mij en mijn vriendinnen, haha. Een nieuw kettinkje van de Primark, heel minimalistisch, vind ik wel leuk. En krullen. Ik houd van krullen. Wat vinden jullie van deze outfit? XO

IMG_20141101_175419

DSCF2343 DSCF2423 DSCF2438 DSCF2440  IMG_20141102_185108 IMG_20141102_185652

Boots- Invito // Dress- H&M // Jacket – H&M // Necklace- Primark // Watch – Modemusthaves // Scarf-Primark

 

Looooove.

One comment

  1. Ramona Crisstea · november 14, 2014

    Great post, I really enjoyed it!
    Keep up the good work.
    Best wishes, R.

    http://ramonacrisstea.wordpress.com/

Geef een reactie

