My week captured. Sort of. #3

Helloooo. Jullie hebben gister al het een en ander over mijn gevarieerde week kunnen lezen. Ik heb toch wat foto’s bij elkaar kunnen halen die ik deze week gemaakt/gevonden heb. Niet allemaal van mij dus, wel leuk om te lezen.  Vind ik. Doeg liefjes. ♥

image

Jaaaa. ♥

image

I neeeeed this book.

image

Mooie foto vind ik dit.  Toen mijn beste vriendin mijn mobiel had gejat om foto’s te maken van een knappe jongen in de gymzaal. :’) Er zitten gaatjes in de deur van de kleedkamer, heel klein, deze had zich gefocust op de gaatjes dus.

image

Pretty!

image

Dit Insta account, zo’n aanrader!

image

Instagramfotooo. Outfit –> Bordeaux&Jeans.

image

Superlekkere pasta!

image

Selfie.

image

Spreekt voor zich. Oef.

image

Instafoto #2

image

Deze foto is zooo lief!

image

Zaterdag.

image

Foto die een vriendin doorstuurde van haar kamer, superleuk toch?

image

Eeen mijn zaterdagavond om 11 uur. Trieste zaak.

Geniet van jullie zondag! ♥

2 comments

  1. Mirne · november 10, 2014

    Haha, die foto van de leuke jongen in de gymzaal is wel tof geworden. Zonder de leuke jongen. 😛

Geef een reactie

