Thoughts this week. ♥

image

‘Huh?!’ ‘Moest ik dit leren?’ ‘Waar gaat dit überhaupt over?’ ‘Hee, dit snap ik!’ ‘Owyeaaah’ ‘Hmpf’ ‘Ik word wel huisvrouw’ ‘Shit’ ‘Aaah, waarom zoveel’ ‘ETEEEEN! GIVE ME FOOOOD’ ‘Waarom kan ik niet gewoon in m’n bed blijven liggen?’ ‘Joggingbroektimeee’ ‘Let’s dance’ ‘Ik ga nu filmpjes kijken, want ik heb toch niks beters te doen. Ahum.’ ‘Let’s take selfies’ ‘Chocola is geweldig.’ ‘Bweh.’ ‘LET’S DO THIS! Of niet.’ ‘Haaa, zie die knot raar zitten.’ ‘Tralalala.’

Dit dus. Oftewel, ik heb toetsweek. Ik heb nu 2 toetsen gehad, filosofie wat volgens mij erg goed ging, en nederlands wat verschrikkelijk slecht ging. Ik ben afgelopen zaterdag al begonnen met leren, wat voor mijn doen echt megavroeg is, dus proud. Ghehe. Ik heb komende week nog 6 toetsen, en voor een paar ben ik best bang. Ik vreet me helemaal vol met chocola hahaha, meer mensen hier last van met toetsweken? M’n concentratie is vandaag echt om te huilen trouwens.  Morgen ga ik vrijwilligerswerk doen voor Dorcas. Vind ik mooi. En best leuk ook. Even een korte update over mijn leven.
En nu ga ik snel weer leren, doeg. ♥

3 comments

  1. judith · november 7, 2014

    Die toetsen ga je goed maken, because you can do it^^
    Knuffel!

  2. Pingback: 10 most read posts of 2014 | Blonde Notebook

Geef een reactie

