Outfit; Bordeaux & Jeans

 

Het is nu niet meer te ontkennen; de herfst is begonnen! Herfst staat voor mij aan de ene kant gelijk aan regen, en dipjes, maar aan de andere, veel grotere kant aan chocolademelk, pepernoten, mooie kleuren, herfstig zonlicht en de twee aspecten die je hier in deze post terug ziet komen; modekleurtjes en grote sjaals. De kleur bordeaux vind ik echt een onwijs mooie kleur. Deze trui is dan ook echt perfect. Ik heb hem al een aantal jaar, maar hij zit echt heerlijk en ik vind hem nog steeds leuk! Verder draag ik een enorme sjaal, die ik vorig jaar voor 7,50 (!) in de sale heb gekocht. Hij is echt perfect; enorm groot, heel veel kleurtjes, warm en zacht. Hierbij draag ik een leren jasje van de zara, een jeans van de zara, en mijn laarsjesdingen. Mijn sieraden zijn vrij simpel; een statement ketting, simpele knopjes, een zilveren horloge met een nepdiamanten armbandje en wat ringen.

IMG_20141102_184158

IMG_20141102_184614 IMG_20141102_184516

Ja, er staat een hartje op m’n hand. Woeps, vergeten eraf te halen. Met dank aan een klasgenoot 😉IMG_20141102_184412

Wat doet die vlek daar? 😮IMG_20141102_184314

CHECK DIE DATUM! IMG_20141102_184005 IMG_20141102_183908

[Jeans: ZARA // Shoes: H&M // Sweater: H&M // Jacket: ZARA // Scarf: H&M // Watch: Modemusthaves // Necklace: ? // Other jewelry: Lucardi. Lekker gevariërd. ]

Wat vinden jullie ervan? 🙂

Geef een reactie

