What to do in: November

large 3

[bron: Weheartit.com]

Wat vinden jullie van de nieuwe naam voor ‘monthly goals’? -> ‘What to do in: month’? 

Ik denk dat het goed is om persoonlijke goals te stellen. Maar wat ik ook weet van mezelf is dat, als de goals te serieus zijn, ik ze niet ga voltooien. Dan moet ik dat niet opschrijven, maar gewoon doen. Daarom zijn de goals die je hier voorbij ziet komen meer een lachertje. Hihi. Maar, om eens een keertje wat anders te doen, ook een paar serieuze dit keer. Wat een dom verhaal was dit, ga maar gewoon kijken 😉

* Mijn toetsen gaan ‘nailen’. Als in ‘Nailed it.’ ofzo. 
In ieder geval, ik heb de komende twee weken toetsweek, en ik ben een beetje bang. Maar ik ga voor mezelf stellen dat ik ze gewoon echt goed ga maken. Leuk. Positieve gedachten en al die shit.

* Vroeger naar bed gaan. 
Weet je hoeveel leuker en vrolijker de wereld is als je uitgerust bent? En dan ook echt uitgerust? Dan is het echt een feestje hoor! Hahaha. Maar het is wel echt zo, dus daarom ga ik dat proberen vol te houden deze maand.

* Genieten!
Genieten is eigenlijk een rotwoord. Hoe doe je dat nou echt oprecht? En van de eerste twee weken heb ik al een beetje een vaag vermoeden dat ik daar absoluut niet van kan genieten. Maar alsnog, gewoon van de kleine dingen. Dat je je muziek op shuffle zet, en dat dan je favoriete liedje op komt. Dat je een leuk whatsappje krijgt. Dat je een leuke foto terug vindt. Dat je toets goed ging. Dat het toch niet ging regenen. Dat je slechte humor hebt samen met je vriendinnen. In principe praat ik nu tegen mezelf in de je vorm. Vreemd. 

* Veel chocoladefondue eten. 
Beetje vreemd goal dit, maar daar geniet ik wel van haha. En ik ben errug bang dat het niet gaat lukken natuurlijk. Ahum.

* Blogs vooruit plannen.
Spreekt voor zich toch?

* LACHEN! 
Beetje hetzelfde als genieten, maar niet te serieus blijven, niet in en dipje zitten, maar het weg lachen. Is leuk. Doen we.

 

Hebben jullie nog goals voor November? 

En hee, geniet en lach!

Geef een reactie

