October goals – Update

manoncirkel

Ik wilde vandaag dus weer een nieuwe ‘My week captured. Sort of. ‘ online zetten, maar ik heb gewoon helemaal geen foto’s gemaakt. Hoe dan :0 Ik maak normaal echt mega veel foto’s van wat ik doe, deze week dus niet. Raar. Volgende week komt hij er hopelijk weer aan.

Goed, oktober is nu twee dagen afgelopen, dus tijd voor een update. In hoeverre het gelukt is gaan jullie nu zien, haha.

♥ Nog minstens 3x foto’s maken. Het is nu zo mooi om de natuur te zien veranderen; en meestal is de lichtval nu ook pretty!
Ja, hartstikke gelukt! Ik heb 3x outfitfoto’s gemaakt, eigenlijk twee keer, maar gisteren 2 in 1. De laatste twee gaan jullie nog online zien; en ik heb in Zeeland ook foto’s gemaakt. Leuk.
♥ 3x per week een post online zetten. Ik doe hard m’n best haha 🙂
Volgens mij is dit ook gelukt! Dit bevalt me heel erg, 3x. Het is precies goed voor mij, niet teveel, maar ook niet te weinig. Wat vinden jullie van deze hoeveelheid?
♥ M’n everyday look uitbreiden. 
Uuuuuhm.

♥ Elke dag vanaf nu een snapshot maken van mijn outfit.
Het is niet gelukt om het elke dag te doen, maar wel redelijk vaak. De update hebben jullie al online kunnen zien!
♥ Meer met mijn haar doen.
Haha, telt een rare knot bovenop m’n hoofd ook? Ik heb wel krullen gehad overigens.

Vanavond komt er een November goals online! 🙂

Geef een reactie

