25 questions tag

image

Vandaag weer een TAG met heerlijke random vragen voor jullie. Houd ik wel van, zoals jullie weten. Even een snelle, omdat het druk is. Oh, m’n toetsweek begint bijna, dus er zullen meer van dit soort artikelen komen de komende twee weken. šŸ™‚

1. HEB JE HUISDIEREN?

Jaaa. Dat weten de meeste van jullie wel. Een onwijs lieve hond.

wpid-img_20141024_163134.jpg

2. NOEM 3 DINGEN DIE HET DICHTSTBIJ JE ZIJN

Mijn mobiel, mijn laptop en kroepoekenwater. Om bij de drie dingen te blijven.

3. HOE IS HET WEER NU?

Geen idee haha. Het is donker nu, half 12 nu ik dit typ. En ik ben al vrij lang niet meer buiten geweest, haha.

4. RIJ JE? EN ZO JA, HEB JE WEL EENS EEN ONGELUK GEHAD?

Nee. En ja, toen ik drie was, maar niet doordat ik reed.

5. HOE LAAT WAS JE VANOCHTEND WAKKER?

Ehm, 7 uur. Nouja, toen stond mijn wekker, haha.

6. WANNEER HEB JE VOOR HET LAATST GEDOUCHT?

Gisteravond.

7. WAT IS DE LAATSTE FILM DIE JE HEBT GEZIEN?

De laatste film die ik heb gezien was ‘The amazing spiderman 2’. Ik vond het echt een geweldige film, net als de eerste eigenlijk. Mijn ‘lievelingsstukje’ is aan het begin ergens met de diploma uitreiking en wanneer de twee liefjes grondregels afspreken. Laatste serie, die ik eigenlijk nu ook aan het kijken ben, is Gossip Girl, allemaal oude afleveringen. Heeerlijk.

8. WAT STAAT ER IN JE LAATSTE SMSJE?

‘Met verlengsnoer’ van mijn moeder, haha. Ze zei dat ze om 11 uur thuis zou zijn, dus toen ze dat niet was om 10 over 11 ofzo sms’te ik haar dat het een mooie 11 uur was. Toen sms’te ze dit terug.

9. WAT IS JE RINGTONE?

Ik heb echt geeen idee. Even uittesten. Ohja, dan moet ik natuurlijk wel m’n geluid aanzetten. Ha, dooom. Aaah bah wat een stom toontje. Die moet ik snel eens veranderen in een leuk liedje.

IMG_20140820_184907

10. BEN JE WEL EENS IN EEN ANDER LAND GEWEEST?

Ja, Spanje, Zwitserland, Duitsland, Engeland en vast nog wel iets šŸ˜‰ Meestal gaan wij op vakantie naar Zeeland.

11. HOU JE VAN SUSHI?

Geen idee, nog nooit gegeten. Niet slaan.

12. WAAR DOE JE BOODSCHAPPEN?

Albert Heijn. Woopwoop.

13. HEB JE OOIT MEDICIJNEN GESLIKT OM EERDER IN SLAAP TE VALLEN?

Ja, werkt perfect.

14. HOEVEEL BROERS EN ZUSSEN HEB JE?

1 zus en 1 broer. En die broer zit nu in St. Petersburg. Met moooie gebouwen. Ik ben niet jaloers hoor.

15. HEB JE EEN COMPUTER OF LAPTOP?

Een laptop, een Asus nog wat. Maar hij heeft z’n beste tijd gehad. Die beste tijd was laaaang geleden. Ik kan hem nu alleen nog opladen door hem ergens klem onder te zetten, of op z’n zijkant. Verder is het mijn beste vriend.

16. HOE OUD WORDT JE OP JE VOLGENDE VERJAARDAG?

17 jaar, in April.

17. DRAAG JE EEN BRIL OF LENZEN?

Neeee. šŸ™‚

18. VERF JE JE HAAR?

Neee. šŸ™‚

IMG_20141014_172303

19. WAT BEN JE VAN PLAN VANDAAG TE GAAN DOEN?

Vandaag is vrijwel afgelopen, haha. Morgen (Zaterdag) ga ik bloggen, leren, outfitfoto’s maken, uitslapen, Gossip Girl kijken, en misschien wel ploggen.

20. WANNEER HEB JE VOOR HET LAATST GEHUILD?

Geen idee. Goed teken, haha.

21. WAT IS JE FAVORIETE PIZZABELEG?

Hawaii en mozzarella eet ik het liefst. Maar als ik zelf een pizza beleg, dan zit er saus op, uiteraard, kaas, ham, ananas, mozzarella en ehm, mais. Yum.

22. EET JE LIEVER EEN HAMBURGER OF EEN CHEESEBURGER?

Hamburger!

23. HEB JE WEL EENS EEN NACHT DOORGEHAALD?

Nee, ik geloof het eigenlijk niet.

24. WAT IS DE KLEUR VAN JE OGEN?

Haha, dit is echt een heel vreemd antwoord, maar ik weet het eigenlijk niet zeker. šŸ˜‰ Ik deeenk heeel donkerblauw, met wat grijs, groen, bruin, geel en zwart erdoorheen. Ofzo. Nee, lijkt altijd anders.

25. KAN JE HET VERSCHIL PROEVEN TUSSEN PEPSI EN COCA COLA?

Ja! Jullie dan?

Geef een reactie

