October goals #outfits

Hallooo. Herinneren jullie je nog mijn ‘October goals’ blog? Hierbij kan ik jullie vertellen dat het gruwelijk mislukt is. En als ik zeg gruwelijk, dan bedoel ik ook gruwelijk. Toch heb ik nog wel wat outfits bij elkaar weten te schrapen waarvan ik foto’s heb gemaakt; sommige heb ik alleen maar even aangepast en daarna weet uitgetrokken, maar hee; het zijn outfits in Oktober toch? πŸ˜‰ Bereid je voor op heeel veel rare onduidelijke lelijke foto’s. En als jullie vragen hebben over waar items vandaan komen, laat een comment achter!

image

Uitprobeersel 1

image

Uitprobeersel 2. Allebei niet aangehad overigens hihi.

image

Dit vind ik echt een heerlijke outfit. Een wijd jurkje, mooi jasje, wat simpele sieraden en een groooote sjaal eroverheen. Woei.

image

Primark onesie, ghehe.

image

Zeeland. Duidelijk ook wel.

image

#fromwhereIstand; bordeaux trui, leren jasje, bordeaux sjaal, jeans en all stars.

image

Zo liep ik er een grooot deel van de vakantie bij. Joggingbroek en trui. Awesome.

image

Deze hebben jullie al voorbij zien komen.

image

Eeen uitprobeersel 3. Ook niet aangehad hahaha.

image

Fotoshoot. Blouse van m’n broer zegmaar. Zonder zegmaar.

image

Hele duidelijke foto ook weer.
Foto van laaaang geleden; maar dit droeg ik ook. Enzo.

image

Beste outfit van deze maand. Echt. Vind ik.

Doei. Xoxo

Geef een reactie

