My week captured. And written this time. Sort of. #2

image

[ Sundayselfie 》 Oops, I did it again 》 Primaaaark 》Zeeland, pretty view 》 Breakfast on bed for four 》 Frietjes na Primark 》 Met kleine Bob 》 #fromwhereIstand 》 Woeh, moooi! ]

Afgelopen week was echt een geweldige week! Het was namelijk herfstvakantie, en ik ging van maandag tot en met donderdag naar Zeeland met drie vriendinnen. We gingen met de trein, en aangezien we niet echt ervaren treinreizigers zijn enzo, denk ik dat we flink zijn uitgelachen door medereizigers,  vooral in de eerste trein waar we inzaten haha. Stress. Viel uiteindelijk wel mee hoor, maar vooral op Rotterdam Centraal, waar we naar het toilet moesten wat uiteraard compleet aan de andere kant was, en dat moest dan in 13 minuten. Uiteindelijk hadden we 5 minuten over. Uiteraard. Verder hebben we onwijs veel gelachen. Oh en selfies gemaakt met een klein schattig jongetje haha. De dagen daar waren ook echt superleuk! We gingen uiteraard naar het strand, alleen de eerste keer dat we gingen waaide het zo hard dat mijn mascara over m’n wangen liep, haha. Bij gebrek aan zin om op te maken deden we de ‘not my arms’ challenge, wat bij een vriendin en mij op de lipstick na prima ging, maar bij de andere twee een dramatische ramp was. We maakten veel filmpjes,  gingen foto’s maken op het strand, kregen ontbijt op bed, hadden chocolade fondue (Wat ik overigens zo lekker vond dat ik de pan leeg schraapte, en yumyumyum zei zonder dat door te hebben. Tot grote hilariteit natuurlijk.) , deden beverbende, maakten selfies, keken films, gingen ’s avonds om half 12 in het donker, heeeel erg donker naar het strand, en hadden gewoon ontzettend veel lol. De avond dat we weer terug kwamen met de trein aten 1 van de vier vriendinnen, die mijn buurmeisje is, en ik patat halen, wat we vervolgens op een nat verhoginkje vlakbij het station hebben opgegeten, en waar we met een laptop mijn telefoon hebben opgeladen omdat we toch op de een of andere manier iemand moesten laten weten dat we opgehaald konden worden. Mensen keken ons vrij vreemd aan.Vrijdag nam ik de tijd om een dagje series te kijken, en zaterdag ging ik naar de Primaaaark. Ja, Meest fantastische herfstvakantie ooit!

[ Dit is zoals jullie zien een andere vorm dan de vorige, dit is omdat hij met zoveel foto’s niet wilde uploaden. Bah. Volgende keer is weer de bedoeling om het op de manier van de eerste keer te doen! Tenzij jullie dit leuk vinden natuurlijk. En überhaupt hier aankomen met dat giiiga lange verhaal 🙂 ]

Geef een reactie

