All those screencaptures #2

Gooodmorning! Om 6 uur ’s avonds. Noujaa. Ik heb weer een hele zooi met screencaptures die ik graag aan jullie wil laten zien 🙂 Note: heuuuul. Veeeeeel. Instagramfoto’s.

image

De He for She speech van Emma Watson. Onwijs mooi, en zo waar!

image

Gaaave foto van Stella van Leiden. Ik wil daarheeeen.

image

Hahaha, zo zielig en toch zo schattig en grappig.

image

Ik heb echt geen idee waarom ik hier een foto van heb gemaakt, maar it makes me still happy. Enzo.

image

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ja.

image

Haha, hier moesten mijn vriendin en ik onwijs hard om lachen. Iedereen heeft natuurlijk andere humor, en andere mensen vinden je humor dan misschien niet grappig, maar als jij (en iemand anders met je, anders zit je daar zo als een idioot in je eentje te gieren van het lachen, hoewel dat andere mensen dan ook wel weer laat lachen) het maar grappig vindt he 🙂

image

I neeeeed to read this. Wie helpt me aan dit boek?

image

Superleuke youtuber vind ik dit, echt een aanrader!

image

London is pretty! En waarschijnlijk loop ik hier ergens in mei ook rond, aah.
Foto van Anne trouwens, en mooie foto zoals gewoonlijk.

image

image

Yum, ik heb heel veel zin om dit snel te gaan maken. Lekkeeer.

image

Nah. Maar ja. Hihi.

image

Foto van de herfstvakantie, die een vriendin stuurde. Update over de herfstvakantie komt snel online!

image

Breakfast on bed for four. Ook in de herfstvakantie. En het was lekkeeer!

image

Pretty hair.

En dat was het alweer. Ik heb net een heerlijke week vakantie achter de rug, waar jullie dus snel een update van krijgen! Ook komt er waarschijnlijk binnenkort weer een outfit online, een nieuwe ‘What makes me happy’, dat nieuwe iets waar ik het in een vorige blog over had een misschien een shoplog.

Stay tuned!

Liefs! ♡

One comment

  1. Denise · oktober 26, 2014

    Wat een leuk idee van die screenshots :)!

Geef een reactie

