Fall favourites TAG

Weheartit

HET IS HERFST! Alsof jullie dat nog niet door hebben, hihi. Ik kwam deze tag tegen, en had wel zin om hem in te vullen 🙂 Mijn favoriete dingen in de herfst:

TEA
Ik houd van thee! Ik vind het echt onwijs lekker, zolang het maar niet teveel echt vreemde smaakjes zijn haha. Ik vind ‘gewoon’ engelse thee ook al lekker, en dan in de grootste mok van Blond Amsterdam, haha. Vroeger dronk ik eigenlijk uit mezelf helemaal niet zoveel thee, vond ik saai. Of ik dronk het met 2 suikerklontjes, lekker ongezond. Grappig.

KOFFIE
Bweh. Ik. Houd. Niet. Van. Koffie. Echt niet, ik vind het niet lekker, het ruikt niet lekker, je gaat er van uit je mond stinken, bah. Ik vind wel dat ik het moet leren drinken hoor. Hoort gewoon, haha, dat je koffie drinkt. Maar nu nog niet ;a

DINNER
De typische dingen zoals boerenkool, zuurkool (Funny fact, ik typte zurenkool. FAIL), hete bliksem oftewel appeltjesstampot, mama’s rode spekjessaus, hmmmm zo lekker. Maar eigenlijk vind ik over het algemeen avondeten an sich al heel erg lekker. Dus pasta o.i.d. gaat er ook prima in, hihi.

SWEETIES
MARSEPEIN! ZO VEEL MARSEPEIN! Dat vind ik echt heel erg lekker, dat is echt een van de pluspunten van de herfst en winter vind ik haha, net als chocoladepepernoten. Verder eet ik gewoon heel veel chocolade. Want chocola is lekker. En als je dat niet vindt kan ik geen vrienden met je zijn. Haha, grapje hoor, maar toch houden al mijn vriendinnen net zoveel van chocola. Toeval? 

DSCF0268SCARF
Jaaa! Mijn favoriete sjaal zie je op de foto hierboven, die heb ik een jaar geleden gekocht bij de H&M, en ga ik dit jaar zeker weer heel veel dragen.

JACKET
Ik heb niet echt een voorkeur voor een bepaalde soort jas. In de herfst draag ik vaak een leren jasje, nu draag ik ook veel deze jas. In de winter moet het wel wat dikker allemaal, maar die jassen zijn meestal wel zo lelijk haha. Groooot.

SHOES
Ik draag veel lage laarsjes in de winter en ik denk dat ik de laarsjes uit de laatste outfitpost veel ga dragen deze winter.

SCENTED CANDLE
Ik vind het meestal wel lekker ruiken, vooral een goede vanille geurkaars, maar eigenlijk brand ik noooit kaarsen. Zonde, meer doen.

LIPSTICK
Als ik al iets op m’n lippen draag is het babylips, dat is nu wel heel fijn in dit seizoen. Maar verder staat lippenstift mij gewoon niet, haha. Ik vind de kleur van het seizoen, berrykleur, bij sommige mensen wel echt onwijs mooi staan!

DOING
Fotoshoots! De kleuren zijn echt mooi nu buiten. En series kijken in een dik vest, met een grote kop thee en marsepein, haha.

 

Ik zag deze TAG o.a. bij Emily en Dagmar voorbij komen, maar ik heb geen idee van wie hij oorspronkelijk komt. Maar neem hem uiteraard gerust over! 

Liefs.

 

 

Geef een reactie

