Hoi.

image

Hee! Shame on meee. Dat waren weer een paar dagen stilte van het thuisfront. Nee. Van Blonde Notebook front shit. Iets. Van mij haha. Maar wauw, dat was druk afgelopen dagen. En als het niet druk was, was ik ziek. En als ik niet ziek was, moest ik series kijken.  Persé. Dat snappen jullie wel toch? Fijn. Maar daarom dus even niks online. Maaar nu heb ik vakantie. 🙂 En dat geeft dan ook weer problemen, want ik ga op vakantie. Naar Zeeland met m’n beste vriendinnetjes. 🙂 Anyway, the point; Daar heb ik ook waardeloze internetverbinding. Maar ik ga maandag pas, dus ik ga als een malle blogs schrijven. Hihi. Er komt een outfit aan, een nieuw probeersel, een What makes me happy, een TAG, en nog veel meer. Enzo.
Hebben jullie nu vakantie? Als je dat niet hebt, ben je ws of van de middelbare af en aan het studeren, sterkte!  En anders, fijne vakantieeee! Of succes nog of weer op school!

Liefs!

Geef een reactie

