Details ♡ // 11/10/14

Good morning!  Gister was een heerlijk dagje! Ik begon de dag met een heerlijk ontbijt; een smoothie en banaaneieren pannekoekjes. Echt een aanrader, die pannekoekjes! Vervolgens keek ik The voice terug, terwijl ik de zooi in de keuken opruimde. Als ik iets maak, ik weet niet hoe ik het doe; verborgen talent ofzo, wordt het aaaaltijd echt een rotzooi haha 😉 Toen vond ik het tijd om wat nuttigs te doen; dus ging ik de kollommen knippen.  Er staken allemaal bladeren uit, dus daar was ik wel even mee bezig. Boris kon het alleen niet zo waarderen dat ik hem niet meenam haha. Oeeh, in de weerspiegeling van het raam kunnen jullie mijn supermooie, ahum, outfit zien; met een knalroze trui, en mijn make up loze moeie hoofdje met een knot erboven op, haha. Daarna appte m’n beste vriendin of ik zin had om naar de stad te gaan. Het regende alleen giiiigahard, maargoed. Het was echt, zoals altijd, onwijs gezellig en grappig 😉 Bij de h&m zag ik deze leuke blouse nog, ik heb zo erg getwijfeld! Ik vond hem echt leuk, ook op het jurkje. Uiteindelijk toch maar niet gedaan. En ja, ik heb er spijt van. 😉 Ik heb wel een nieuwe babylips gekocht, dat is dan nummer 4 haha, #kleine verslaving. 😉
Heerlijke lasagne gegeten, ’s avonds nog even brownie gebakken en weer naar die vriendin geweest, aangezien ze ook nog mijn buurmeisje is. Nepzusje ook wel 🙂 Nog even een planning voor morgen gemaakt, excuse my handwriting. Nog even deze miniplog in elkaar gezet, eeeen nu ga ik slapen. Goodnight ♡20141011113804

20141011_132515 IMG_20141011_232832 IMG_20141011_232954  IMG_20141011_232624 IMG_20141011_23273220141011_232033

Geef een reactie

