October goals #fail

Als je bepaalde doelen stelt, zeker vrij makkelijke doelen, zou je toch zeggen dat je het zeker de eerste paar dagen wel volhoudt. Nou, ik niet hoor. Foto’s maken kan nog; maar snapshots van m’n kleding zijn nu al goed mislukt, meer make-up gebruiken: om te huilen, zo slecht. En nu ik dit typ weet ik de andere twee niet eens meer. Moment.

Ah, 3x per week bloggen: Goeed! Heel mooi, toch iets.
En ehm, meer met m’n haar doen. Ja. Nee dus he, het hangt maar gewoon een beetje. En het hangt niet eens zo leuk. Hoe slecht is dat, haha? 😉 Ik moet van mezelf deze goals volhouden,  maar eigenlijk zijn ze supersaai als ik et niks mee doe natuurlijk. En alsnog vergeet ik ze, shame on me. Maar het gaat zo snel! ‘S ochtends dan. Mijn ochtendroutine in een ‘notendop’ ofzo: Ik slaap drie keer door m’n wekker heen. Altijd. Elke dag. Ben ik even blij dat snoozen bestaat. Vervolgens val ik uit m’n bed, soms wel eens letterlijk. Blond ja. Dan gooi ik flink veel koud water in m’n gezicht. Half naast m’n gezicht ook wel, maar he: It’s the thought that counts right? 😉 Dan stommel ik weer terug naar m’n kamer, smeer wat zooi op m’n gezicht, schiet, ook standaard overigens,  uit met m’n mascara. Dan heb ik een kleine kledingcrisis. Want je kan niet gewoon de dag van te voren bedenken wat je aan wil als je Manon heet oke? Vervolgens schrik ik me kapot van de tijd, want het is weer 10 min later dan dat ik maximaal beneden wilde zijn. Dan ren ik naar beneden, neem de tijd voor m’n ontbijt, ren ik weer naar boven, poets m’n tanden, laat m’n haar hangen,  ren door naar m’n kamer om alles te pakken en ren vervolgens als een malle weer naar beneden. Omdat ik toch echt op moet gaan schieten.

Snappen jullie nu waarom het fout gaat? 😉 Maar ik ga mijn leven beteren, I promise!

Slaaplekker!

Geef een reactie

